כסף וצרכנות

קניתם אייפון 15 ועכשיו מחפשים מענה לבעיית ה-eSIM? נמצא הפתרון

לא מעט ישראלים קנו בחודשים האחרונים את האייפון 15 בארה"ב ומחוץ לישראל בגלל מחירו בארץ. הבעיה היא שלאותם טלפונים אין מגירת סים ולכן הם נדרשים לתכנית eSIM. הנה כל הפתרונות לבעיה
מערכת ice |  2
אייפון 15 (צילום shutterstock)
חברת אפל, שידועה בחדשנותה הטילה פצצה לפני מספר חודשים כשהודיעה שהאייפון 15 יהיה רק עם eSIM. eSIM הוא SIM דיגיטלי בתקן המקובל בתעשייה המאפשר ללקוח להפעיל תכנית סלולרית מספק מבלי שיצטרך להשתמש ב-SIM פיזי.
ל-eSIM מספר יתרונות. ראשית, הוא מבטל, למעשה, את הצורך לקבל סים חדש בכל פעם שעוברים חברת סלולר ויש לו עוד שלל יתרונות טכנולוגיים כדוגמת הפעלה מיידית למנוי חדש, אפשר לעבור בין ספקים בנוחות היות וה-eSIM מבטיח מעבר קל ונוח מכיוון שהסים מוטמע במכשיר והאקטיבציה נעשית מרחוק, ללא צורך בקבלת כרטיס פיזי מספקית השירות. אין מקרי אובדן/גניבה, ה- eSIM כבר נמצא בתוך הנייד, כך שאי אפשר לאבד אותו.
 
ועדיין, דגמי האייפון 15 השונים של אפל שנמכרים מחוץ לארה"ב נותרו כולם מצוידים במגש מכיוון שהרחבת eSIM במדינות רבות בעולם לא יצאה לפועל. כלומר, מי שרוכש את המכשיר בישראל יוכל להמשיך להשתמש בסים הרגיל.
יחד עם זאת, בגלל המחירים הגבוהים שבהם נמכרים המכשירים בישראל, ישראלים רבים רוכשים את המכשירים בחו"ל, במחיר זול יותר אך עם eSIM. כיום, בישראל, יש 2 רשתות שמאפשרות חבילות סלולר - חברת סקאי קול וחברת WECOM.
חברת סקאי קול מציעה מגוון רחב של תכניות eSIM כולן בטכנולוגיית G5, בכך היא מקדימה חברות רבות אחרות שמציעות טכנולוגיות במהירות נמוכה יותר. כאמור, חברה נוספת שמציעה חבילות eSIM היא WECOM. חלק מהתכניות שהיא מציעה הן דור 4 וחלקן דור 5 כך שיש לשים לב לנושא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עברתי לחברת Skycall
    עעע 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללקוחות יש כוח צרכני. החברות בארץ בוחרות שלא לתמוך ב-Esim שקיים שנים רבות ותורם לצרכן מבחינות רבות: כלכלית, טכנולוגית, אבטחת מידע וגמישות. תבחרו מי יפסיד הצרכן או ספקית התקשורת.
    סגור
  • פחחחחח
    ר 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה בולשיט
    סגור