כסף וצרכנות

המפעל מגבול הצפון אוסף את השברים: 5 ק"מ מלבנון - זו הבשורה לאזרחי ישראל

מותג טבע נאות משיק מהדורה מיוחדת של דגם אביב- אביב מגן, שכל הרווחים ממנו יועברו לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית. מאז השבת השחורה האיגוד התגייס להתמודדות מערכתית עם הפגיעות המיניות שבוצעו על ידי מחבלי חמאס בשבת השחורה
מערכת ice | 
חילופי אש בגבול לבנון (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין)
על רקע המלחמה, מותג נעלי האופנה והנוחות, טבע נאות, שממשיך לייצר גם בימים אלו בקיבוץ נאות מרדכי הממוקם כ-5 ק"מ מהגבול הצפוני, משיק במהדורה מיוחדת את דגם אביב מגן, דגם אביב הקלאסי והאייקוני של טבע נאות עם שרשרת ועליה 3 תליונים ברוח התקופה: תליון מגן דוד, דיסקית עם לב מחורר וסרט צהוב.
כל הרווחים ממכירת הדגם יועברו לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, ארגון הגג של תשעת מרכזי הסיוע הפרוסים ברחבי הארץ. לצד הפעילות השוטפת למען נפגעות ונפגעים, מאז השבת השחורה התגייס האיגוד להתמודדות מערכתית עם הפגיעות המיניות שבוצעו על ידי מחבלי חמאס.
 
דגם אביב של טבע נאות הינו אחד מהדגמים היותר מזוהים עם המותג. מדובר בכפכף סגור בחלק הקדמי המתאים לכל סוגי הרגליים הודות לרצועה המתכווננות ואבזם המתכת. הוא עשוי עור איטלקי איכותי וכולל את רפידת הנוחות האנטומית של טבע נאות.

(צילום: טבע נאות)
הקשר של טבע נאות עם האיגוד נרקם לפני כחודש, בעקבות הצורך להקים קול זעקה מול שתיקת העולם על הפגיעות המיניות בנשים ישראליות. חנות הדגל של Naot בסוהו בניו יורק ערכה ערב מכירה של מותגי אופנה ישראליים, כאשר 20% מההכנסות הועברו כתרומה לאיגוד.

(צילום: טבע נאות)
אורית סוליציאנו, מנכ"לית האיגוד: "אנו מודות מקרב לב לשותפות והשותפים שלנו בטבע נאות. התמיכה מסייעת לנו מאוד בתקופה קשה זו, בה אנו נאלצות להתמודד עם סוג חדש של זוועות, ולפתח מענים שמעולם לא האמנו שנזדקק להם. נמשיך במאבק המשותף לשבירת השתיקה, ונצטרף לקריאה לשחרור מיידי של כל החטופות והחטופים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה