כסף וצרכנות

פורים באווירת המלחמה: מהי התחפושת הנמכרת ביותר?

חג הפורים קרב ובא: ראיון בחדשות 12 עם שושי זוהר, סמנכ"לית שיווק של חנות תחפושות, חושפת את התחפושות הנחשקות ביותר בקרב הילדים עקב מלחמת חרבות ברזל. לוחמים בצה"ל, שוטרים, תחפושת "עם ישראל חי" ועוד
מערכת ice | 
פורים באווירת המלחמה (צילום מסך קשת 12, shutterstock)
חג הפורים מגיע אלינו בעוד כחודש, (ערב פורים ב-23 במרץ) והילדים כבר מתכננים את התחפושת שלהם לכבוד החג. שושי זוהר, מנכ"לית חנות תחפושות, מתראיינת עם ניב רסקין בחדשות הבוקר של 12 וחושפת את הנתונים הבאים: בכל שנה התחפושות המבוקשות ביותר אצל הבנים הם גיבורי על ואצל הבנות זו נועה קירל. השנה, עקב מלחמת חרבות ברזל, הביקוש לתחפושת של חייל או שוטר, מתעלה על השאר.
בתחילת הראיון, שושי מראה את התחפושות של החיילים ומציינת שלפני המלחמה, כשזה הגיע לתחפושות של חיילים, הו רק תחפושות צנועות, מדים וזהו. היום יש את כל הסיירות המובחרות ואפילו תחפושת של דניאל הגרי שרסקין ניחש שהיא "הכי יקרה". שושי מציינת שהביקוש חל גם אצל הבנות שמתחפשות גם הן לחיילות.
 
עוד תחפושת שנמכרת בהרבה היא התחפושת "עם ישראל חי" - מדובר בתחפושת שכולה מורכבת מצבעים כחול לבן ודגלי ישראל ומגן דוד והיא מהנמכרות ביותר כפי שמציינת שושי. רסקין שאל בהמשך הראיון אם יש ירידה במכירות עקב המלחמה, שושי השיבה שלא ושהילדים צריכים לשמוח ולחגוג ערב אחד, למרות המצב הקשה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה