תוכן שיווקי

כך תגדילו את כמות הפניות באתר שלכם

תוכן מקודם |
mobile (צילום Pixabay)
כמעט כל בעל עסק שמקים לעצמו אתר אינטרנט מבין עד מהרה שיש צורך בשיווק האתר שלו בכדי להשיג פניות רלוונטיות באתר האינטרנט. אז במידה והקמת אתר וקידמתם אותו בגוגל או עשיתם שיווק בפייסבוק או כל פעילות שיווק דומה אשר מניבה לכם כניסות איכותיות לאתר פה צריך גם להפוך את התנועה הזו ללקוחות שמתעניינים במוצר ולהגדיל את אחוז ההמרה (Conversion Rate) בכדי למקסם את כמות הפניות מהפעילות השיווקית סביב האתר.
חברת אקסטרה קידום אתרים (https://www.extra.co.il) רכזה עבורכם 10 המלצות חשובות שיעזרו לכם להפוך יותר גולשים ללקוחות של ממש...
יש המון דרכים לשיפור יחסי המרה, אנחנו נתמקד בחשובות וביעילות ביותר שביניהן:
1. הביעו רגש– נסו לפנות אל הקהל שלכם בצורה ישירה ולדבר אליו בגובה העיניים במקום לשדר לו מסר קר ומנוכר. אל תשתמשו יותר מדי במסרים שיווקיים ובמילים כמו "אנחנו" , "לנו" מכיוון שאלו מרחיקים את הגולשים הפוטנציאלים ויוצרים תחושה של ניכור. הוסיפו מכתבי תודה והמלצות מלקוחות אמתיים שמעבירים תחושה שאתם באמת שם בשביל  הלקוחות ותמיד שמחים לייעץ ולעזור.
2. צרו טפסי יצירת קשר פשוטים ובהירים – צרו טפסי יצירת קשר עם כמה שפחות שדות חובה למילוי ושברור לגולש כיצד צריך למלא אותם. למשל, תנו לגולש אפשרות לכתוב את מספר הטלפון שלו או את המייל, אבל אל תהפכו את שני השדות האלו ביחד לשדה חובה. לעומת זאת, תמיד השאירו שדה למילוי של פרטים נוספים (גם הוא כמובן לא שדה חובה) על מנת שתוכלו לדעת מראש מהו נושא הפנייה וכך תוכלו לתת מענה מהיר יותר ללקוחות פוטנציאלים.
3. הסירו אלמנטים מיותרים באתר – אם האתר שלכם מלא ביותר מדי תיבות טקסט, אלמנטים עיצוביים שלא באמת מוסיפים הרבה כמו למשל תמונות גדולות מדי או אפילו פרסומות, חשבו לדלל את המספר שלהם או להקטין אותם. זה יפחית את העומס הוויזואלי על המסך ויאפשר לגולשים להתמקד בעיקר ובמסרים אותם תרצו להעביר. 
4. צרו עמודים ממוקדים יותר למנועי החיפוש – אם החלטתם למקד את הדף במילת מפתח מסוימת, חשבו איך אתם יכולים לכתוב את תוכן הדף כך שישקף באופן הטוב ביותר את הנושא שקשור למילת מפתח זו (הכוונה היא לא להשתמש בהכרח במילת המפתח המדויקת בכל פיסקה). כך למשל, אל תיצרו דף על "אינסטלטור  ברמת השרון" (דוגמה קיצונית) אם אין לכם באמת מה לכתוב על אינסטלטורים ברמת השרון... במילים אחרות, נסו לכתוב באופן ספציפי וממוקד, אבל לא באופן ספציפי יתר על המידה.
כמו כן, אם הבטחתם משהו בתיאור הדף (שתי השורות שמופיעות בגוגל לפני שנכנסים לדף עצמו), קיימו אותו ואל תתנו לגולשים לחשוב שכתבתם את התיאור רק כדי לתפוס את תשומת ליבם.
הדבר נכון כמובן גם למודעות Adwords ועמודי נחיתה: אל תשכחו שגוגל בודק גם עד כמה המודעה שלכם מתאימה למודעה ועל פי זאת קובע את ציון האיכות שלה, כך שחוץ ממיקוד יותר גבוה ויותר לידיים, תוכלו גם לפרסם בעלויות נמוכות יותר הודות לציון איכות גבוה יותר.
5. תמונות וסרטונים מחיי העסק – אל תשתמשו סתם בתמונות ממאגרי תמונות (במיוחד אם אתם בעלי מקצוע), אלא צלמו תמונות אמתיות מהעסק עצמו. העלו סרטונים בהם אתם מסבירים איך אתם פועלים בתוך העסק או תנו טיפים לגולשים. זה ייצור אמון בנכם לבינם.
6. פתחו בלוג – בלוג תמיד מעיד על המקצועיות שלכם. נסו לכתוב את הבלוג בטון אישי ובשפה קלילה וקולחת (זכרו שבלוג לא צריך להיות רשמי יתר על המידה). אל תהפכו אותו סתם לפינה של מאמרים שאף אחד לא מתעניין בהם. נסו לעורר דיון ושימו לב לתגובות כך שתוכלו לענות לכל אחת מהן באופן אישי. אם תעשו זאת נכון, תוכלו לשים בבלוג גם מיני באנרים שיקשרו ישירות לטופס צור קשר באתר שלכם, וכך תקבלו עוד פניות מקהל יעד שכבר סומך עליכם.
7. היו פעילים ברשתות חברתיות – אל תשכחו שהיום פעילות ברשתות חברתיות היא חלק מהאתר שלכם לכל דבר ועניין. שתפו בעמוד העסקי שלכם קישורים מעניינים שיובילו אל עמודים בולטים באתר שלכם או פוסטים בבלוג שלכם (אם ישנו כזה). 
8. דעו אילו עמודים ממירים יותר ואילו פחות – בעזרת Google Analytics קל מאוד לראות את משפך הזרימה באתר שלכם ולראות אילו עמודים מביאים להמרות ואילו לא. נסו לזהות נקודות תורפה ולחשוב למה ישנם עמודים שממירים יותר ואילו ממירים פחות. אם צריך לתקן או להפוך חלק מהעמודים לאטרקטיביים יותר, עשו זאת.
9. בדקו היטב שהאתר נראה טוב גם על טלפונים סלולאריים - הרבה אתרים היום עדיין לא עברו התאמה מלאה לטלפונים סלולריים והדבר פוגע בפוטנציאל ההמרה שלהם מכיוון שהגולשים לא יכולים לראות את האתר כמו שצריך "על הדרך" והסיכוי שהם יעברו לאתר הבא בגוגל גדלים (חוץ מזה שגם גוגל יכול לפגוע בדירוג שלהם בגלל חוסר ההתאמה הזו...). לכן, השקיעו בהפיכת האתר לרספונסיבי גם אם הדבר אומר שצריך לעצב חלקים ממנו או את כולו מחדש.
10. בצעו A/B Testing – כלומר, בחנו כמה גרסאות של אותו עמוד או התבנית במקביל כדי לראות איזו גרסה ממירה טוב יותר. בכל גרסה תוכלו למקום את הקריאה לפעולה או את הטפסים במקום אחר, לשנות את הצבעים, להוסיף או לגרוע אלמנטים מיוחדים (לדוגמה, חלונות בשכבת על) וכך הלאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה