תוכן שיווקי

"אנחנו בדרך לפריסה ארצית תוך מספר שנים"

תוכן מקודם |
suda (צילום suda)
בתחילת 2017 תשיק רשת I-OPTIC את הסניף השישי במספר שלה
לאיש העסקים יניר סודאי מבעלי הרשת יש תוכניות ארוכות טווח בכל הנוגע  לצמיחת הרשת  בשנים הקרובות.
I-OPTIC אופטומטריסטים היא אחת מרשתות האופטיקה המובילות ביותר בישראל. הרשת נוסדה בשנת 2003 ע"י צמד האופטומטריסטים יניר סודאי ועידן שמואל, וכיום היא מונה חמישה סניפים הממוקמים בנקודות אסטרטגיות ברמת גן, הרצליה, פתח-תקווה ושני סניפים בתל אביב, האחד ברחוב ירמיהו והשני בקניון רמת אביב (במקום בו בעבר פעלה רשת אופטיקה דורון). הסניף השישי במספר של הרשת עתיד להיפתח בתחילת 2017 בקניון גינדי TLV במתחם שוק הסיטונאי.
"הסניף החדש שלנו" טוען איש העסקים והאופטומטריסט יניר סודאי מבעלי הרשת, "עתיד להפוך לסניף הדגל של הרשת והוא ישלב בתוכו את כל האלמנטים אשר הפכו אותנו לאחת מרשתות האופטיקה המובילות ביותר בישראל, החל מתמהיל מוצרים ושירותים נרחב, דרך עיצוב מודרני ומושקע ועד לציוד האופטומטרי המוביל ביותר מסוגו בעולם".
רשת I-OPTIC, שהחלה את דרכה עם כחנות אופטיקה ברמת גן, הפכה תוך מספר שנים מרשת אלמונית וצעירה לאחת מרשתות האופטיקה המובילות ביותר בישראל, וכיום היא נחשבת בעיני רבים לרשת האופטיקה המועדפת ביותר על מובילי דעת הקהל והסלבריטאים של ישראל.
"תמהיל השירותים הרחב והמגוון המוצע ללקוחות הרשת", טוען איש העסקים והאופטומטריסט יניר סודאי מבעלי הרשת, "לצד מותגי העל המשווקים בחנויות הרשת והיחס האישי המוענק לכל לקוח ולקוחה, הן הסיבות לכך שרשת I-OPTIC הפכה תוך זמן קצר למותג מוביל בשוק האופטיקה של ישראל".
רשת I-OPTIC בדרך לפריסה ארצית
"כיום", מסביר לנו יניר סודאי, "אנו מצויים בעיצומו של הליך התרחבות העתיד להפוך את הרשת לגדולה ולמובילה ביותר בישראל, וזאת באמצעות מתן זיכיונות לבעלי עסקים לצורך פתיחת חנויות בכל רחבי הארץ. המהלך העסקי העתידי שלנו לפתיחת סניפים בכל רחבי הארץ, מגובה בנתוני צמיחה מרשימים במיוחד של כל אחת מחנויות הרשת הפועלות כיום, והוא מהווה הזדמנות עסקית עבור אנשי עסקים המעוניינים להצטרף להצלחה".
זכייני הרשת יוכלו ליהנות ממערך שירות מקצועי המופעל כיום על ידי הרשת ומהמוניטין הרב לו זוכה הרשת בקרב מובילי דעת קהל וסלבריטאים. "אנחנו ברשת I-OPTIC", מסביר איש העסקים יניר סודאי, "עושים ימים כלילות על מנת להנגיש את שירותי הרשת לכלל תושבי המדינה, ולכל אחד מהזכיינים העתידים להצטרף אלינו בחודשים הקרובים אנו נעמיד מערך שירות מקצועי ומוביל בתחומו".
אתר המשקפיים הגדול מסוגו אופטיקה 4 יו
תגיות עיניים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה