תוכן שיווקי

תנו לתחתונים סופגים לעשות את העבודה

בריחת שתן?תחתונים סופגים הם הפתרון!הם נלבשים כתחתונים לכל דבר,מותאמים במדויק למבנה הגוף ומספקים ספיגה גבוהה, דיסקרטיות מלאה, ושום קשר בינם לבין חיתולים למבוגרים
תוכן מקודם |
women (צילום women)

"אני איש עסקים שמרבה לנסוע בעולם, מרגיש בשיא אוני, ופתאום לפני חצי שנה הרגשתי דליפה לא רצונית של שתן. זה קרה בזמן פגישה חשובה בארה"ב, והרגשתי מבוכה עצומה. סיימתי את הפגישה במהירות, רצתי למלון להחליף בגדים והבנתי שזהו, מהיום, אני צריך לקחת איתי לכל פגישה סט בגדים נוספים, על כל מקרה שלא יבוא..."
(יהודה, בן 57, רמת השרון)
יהודה לא לבד. מיליוני בני אדם ברחבי העולם בגילאי 55 מתעוררים יום אחד באמצע החיים ומגלים כי הם סובלים מתופעת בריחת שתן. הם עוד פעילים, עובדים, מטיילים, עמוסים עד מעל הראש בחיי היום יום, ופתאום – בגיל צעיר יחסית - נאלצים להתמודד עם בעיה הגוררת סביבה לא מעט מבוכה ובושה. רובם המכריע של הסובלים מבריחת שתן לא משתפים גורמי מקצוע רפואיים בבעייתם, וסבורים כי התופעה היא גזירת גורל שלא ניתנת לטיפול. חלקם הגדול אף מחזיק בדעה כי אם יפנו לעזרה מקצועית יוצע להם להשתמש בחיתולים למבוגרים, דבר הגורם לתחושה לא נעימה שאיך הם, הנמצאים עדיין בשיא חייהם – נאלצים ללבוש חיתול כמו תינוק קטן או כמו חולה סיעודי המרותק למיטתו.
האומנם? בוודאי תשמחו לדעת כי בשוק נמצא היום אחד הפתרונות היעילים והמוכחים ביותר להתמודדות עם בריחת שתן – תחתונים סופגים, המותאמים במיוחד לתופעה, והכי חשוב - נראים ומתפקדים כתחתונים רגילים לכל דבר, ולא מזכירים בשום צורה ואופן חיתול.
נכון, חולים סיעודיים הזקוקים לעזרה בפעילויות יום יומיות כמו אכילה, התלבשות, ישיבה, עשיית צרכים ועוד, אכן נזקקים לפתרון של חיתולים למבוגרים, אולם לאוכלוסייה פעילה ועצמאית אין שום סיבה להיעזר בחיתולים, והם מגלים יותר יותר את היתרונות הרבים של התחתונים הסופגים שיעילים מאוד להתמודדות עם בריחת שתן.
 
להיות עם, להרגיש בלי...
"אני כבר יותר משנה משתמשת בתחתונים סופגים, לובשת אותם בבוקר כמו תחתונים רגילים, מתאפרת ורצה לעבודה. אף אחד לא יודע בכלל מה אני לובשת מתחת לשמלה היפה שלי, והכי חשוב – אני לא מרגישה שום הבדל בינם לבין תחתונים רגילים, אבל מרגישה ביטחון גדול שהשתן שבורח נספג מצוין ולא משאיר ריחות לא נעימים. אחרי העבודה אני ממשיכה למכון הכושר ולטיול רגלי בשכונה, ובשורה התחתונה - החזרתי את השליטה לחיים שלי"
(נעמי, בת 62, קריית מוצקין)

נעמי, כמו עוד אלפי גברים ונשים ברחבי הארץ החזירה את השליטה לחיים שלה. היא רכשה תחתונים סופגים, ונהנית מחיים פעילים ורציפים, בלי שום תופעות לוואי, אבל עם חיי פנאי מלאים ועשירים בפעילויות ספורט, בילויים מחוץ לבית, מפגשים חברתיים, טיולים ועוד. התחתונים הסופגים שרכשה נעמי מותאמים במיוחד לבריחת שתן ומעוצבים עם מפתח ירך גמיש המותאם בדיוק למבנה הגוף (גברי או נשי). הם מגיעים בצבעי גוף טבעיים, מספקים דיסקרטיות מלאה, מונעים ריחות ובעלי כושר ספיגה גבוה לזמן ממושך.
אז נעמי ויהודה מצאו את הדרך היעילה שלהם להתמודד עם בריחת שתן באמצעות  תחתונים סופגים. מה הפתרון שלכם?
תגיות פתרון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה