תוכן שיווקי

איך חוגגים את השנה החדשה באילת?

תוכן מקודם |
Eilat (צילום pixabay)
שנת הלימודים עדיין לא הסתיימה, החופש הגדול טרם החל וארוחות הפאר של חג השבועות עדיין מורגשות היטב. ובכל זאת, כבר עכשיו אתם מתחילים לתכנן את החג הבא, ואפילו מעזים לחלום על חופשה משפחתית באילת, רחוק מהבית. ההחלטה הזו בהחלט נעשית פופולארית יותר עם השנים, ככל שמשפחות מבינות שאפשר לחסוך לא מעט חיכוכים משפחתיים והחלטות הרות גורל בסוגיית "איפה עושים את החג". במרחק של כמה שעות נסיעה (או פחות משעת טיסה) אפשר להגיע לגן עדן של ממש, וגם ליהנות מארוחת מלכים בלי לשטוף ולו צלחת אחת לפני או אחרי הארוחה. אז איך עושים את זה נכון, ולמה כדאי להזמין חופשה כבר עכשיו?
גמישות גדולה יותר
אחד היתרונות המרכזיים שנלווים להזמנת חופשה באילת כבר עכשיו, כשראש השנה עדיין מרגיש רחוק מאי פעם, הוא יתרון הגמישות. זאת משום שבאופן כללי, הזמנה מוקדמת מאפשרת לכם הרבה יותר גמישות. ראשית, בשלב שבו כולם עדיין באופוריית החגים האחרונים, אתם יכולים לבחור את בית המלון המועדף עליכם או את המיקום האידיאלי מבחינתכם. שנית, זה הזמן לבחור גם טיסה בשעות שנוחות לכם, לפני שהטיסות מתמלאות והמקומות נגמרים. אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית עם הילדים והנכדים, ההזמנה המוקדמת של המלון והטיסות חשובה עוד יותר, כדי שתוכלו לטוס כולם יחד בלי להתפצל.
מחירים נוחים יותר
נושא שני, וחשוב לא פחות, הוא נושא המחיר. ככל שתמתינו עם תהליך ההזמנה שלכם תגלו שמבחר בתי המלון והטיסות מצומצם יחסית, אבל המחירים כבר הרבה יותר גבוהים. לעומת זאת, אם תזמינו בית מלון וטיסה כמה חודשים מראש תגלו מגוון דילים מוזלים ואטרקטיביים הרבה יותר. בכסף שתחסכו תוכלו ליהנות מעוד כמה אטרקציות בעיר הלוהטת ביותר בישראל, או לצאת למסע קניות עם יותר שטרות בארנק – ובלי מע"מ. אז נכון, יש לא מעט יתרונות גם להחלטה הספונטנית לצאת לחופשה באילת, אבל לקראת ראש השנה תגלו שהספונטניות מגיעה עם מחיר כפול, וכך מבחר המלונות יורד והמחיר עולה. למה שתשלמו יותר?
חופשה בתנאים שלכם
אם יצא לכם להציץ בלוח השנה, יכול להיות שזיהיתם שחופשת ראש השנה עומדת להיות ארוכה ומפנקת במיוחד. למעשה, דילים לאילת בראש השנה הקרוב הם אטרקציה של ממש, בעיקר משום שבמחיר נוח ומפתיע תוכלו לנפוש על שפת הבריכה ובמרחק נגיעה מהים לאורך החג כולו. במקרה הזה מדובר בסופשבוע ארוך במיוחד, ואם יש משהו שרובנו משתוקקים לקבל מפעם לפעם זהו סוף שבוע כזה בדיוק, עם הרבה יותר שמש וים, וגם קוקטייל מצנן בזמן שאנחנו עובדים על השיזוף.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה