תוכן שיווקי

לבחור במסלול האורגני עבורכם

תוכן מקודם |
kidum (צילום יח"צ)
העולם של ימינו מתחלק ל-2 – יש את העולם האמיתי בו אנו מקיימים את חיינו כאנשים פיזיים ויש את העולם הווירטואלי בו אנו נמצאים מרבית שעות היממה, לא ניתן להתכחש לדבר – האינטרנט גדוש האתרים, הרשתות החברתיות, המוביילים, הבלוגים, השיתופים, הלייקים והפרסומות הם חלק בלתי נפרד מחיינו ואם נודה באמת – לא מעטים הם האנשים שחיים יותר במדיה מאשר בעולם הפיזי.
כל ההקדמה הזו לא נכתבה באופן שיפוטי, הדגשנו את הנושא כדי להגיע לענייננו – בעולם הזה –העולם של היום קיימים מגוון מקצועות חדשים, מקצועות רבים מהם שייכים לתחום הפרסום והשיווק ובראשם – קידום אתרים.
התכנים הנלמדים במסגרת קידום אתרים
לימודי קידום אורגני כוללים תחומים שונים. במסגרת הלימודים לומדים התלמידים על גוגל – למשל על אלגוריתמים ועכבישים. כמו כן, לומדים הסטודנטים על עבודה עם שרתים, קידום אתרים בישראל ובעולם, מה משפיע על קידום אתרים, כיצד לתכנן את האתר, איך לבחור את מילות המפתח הנכונות, איך לעשות אופטימיזציה למבנה ולתוכן, איך לבנות קישורים טובים, איך לעקוב אחר המתחרים, באילו כלים להשתמש כדי לנתח תוצאות ואיך להסיק מסקנות ולייעל את הקידום. נוסף על כך לומדים התלמידים על הפנייה מסוג 301 והפניה 302, על ביצוע שינויים במבנה של האתר, על קידום אתרים סטטיים ודינמיים, על אילו תכנים נחוצים לאתרים, על חשיבות כתיבת תכנים, פורטלים, ואינדקסים, על צפיפות טקסטים ועל נושאים נוספים.
באיזו מסגרת ללמוד?
התחרות בין מקדמי האתרים קשה ביותר וכל אחד מהמקדמים המקצועיים נאבק למען לקוחותיו ומנסה להביא את האתר שלהם לגג העולם של מנועי החיפוש (השליט הבלתי מעורער - גוגל), כאשר המובילים על קיר הטיפוס נהנים מהחשיפה הרבה ביותר וצוברים יותר לקוחות מהמטפסים "המתחילים".
 תחום קידום האתרים הפך להיות נחשק למדיי ואם גם אתם מעוניינים ללמוד כיצד להיות מקדמי אתרים סביר להניח ששאלתם את עצמכם את השאלה המתבקשת: "באיזו מסגרת ללמוד? האם כדאי ללמוד בכיתה? במסגרת שיעורים פרטיים או אולי בכלל ללמוד לבד - אונליין?" ננסה לענות לכם, זוהי בהחלט החלטה לא פשוטה.
3 נתיבים בהם אפשר להתקדם
אז מהם היתרונות והחסרונות של שלושת הנתיבים בהם ניתן לבחור כדי ללמוד קידום אתרים? לפניכם הסבר קצר על כל אופציה:
1. קורס קידום אתרים בכיתה – קיימים מגוון בתי ספר ומכללות בהם ניתן ללמוד קידום אתרים אורגני SEO)). הקורסים מתאימים לסטודנטים שצריכים מסגרת מסודרת אליה הם מגיעים באופן קבוע, נפגשים עם סטודנטים נוספים, מתרגלים ומקבלים שיעורי בית בימים קבועים ובשעות קבועות. במקרה שמעוניינים ללמוד במסגרת של קורס קידום אתרים, חשוב לבחור במוסד לימודים מוכר שמעסיק מרצים מיומנים ובעלי ניסיון בקידום אתרים ובלימוד קידום אתרים ומציג סילבוס מקיף, מפורט וברור. כמו כן, חשוב לבחור במוסד לימודים שמציע תנאים נוחים – שעות שמתאימות ללוח הזמנים האישי, מספר תלמידים מוגבל - שלא עולה על 15 משתתפים בכיתה ושהמוסד לא יהיה רחוק מידי ויקשה על ההגעה.
כמו כן, חשוב לבדוק האם המרצים מסייעים לסטודנטים גם לאחר סיום הלימודים והאם המוסד עובד עם חברות כוח אדם שמתמחות בתחום קידום אתרים כך שהוא יכול לסייע במציאת עבודה בהמשך. חשוב לציין שקורס קידום אתרים אינו זול אך במקרה שהוא איכותי ויש צורך במסגרת סביר להניח שהוא יהיה הבחירה הנכונה.
2. לימודי קידום אתרים בעזרת מורה פרטי – שיעורים אחד על אחד או במסגרת קבוצה קטנה הם אופציה טובה עבור סטודנטים שזקוקים לאווירה אינטימית יותר, במסגרת זו ניתן לשאול הרבה שאלות וללמוד בקצב האישי עם הרבה פחות לחץ. קיימים מגוון מרצים בשוק וחשוב מאוד לבחור מרצה מנוסה עם המלצות. המבחר הנרחב מאפשר לכל סטודנט לבחור את המרצה שמתאים לו וזהו יתרון משמעותי. בנוגע למחיר – כן, מדובר על השקעה כספית אך אם משווים בין לימודים עם מורה פרטי ובין לימודים במסגרת קורס עשויים הלימודים עם המורה הפרטי לעלות פחות ממחירי הקורסים.
3. לימודי קידום אתרים און ליין – ניתן למצוא מגוון מדריכים בתחום קידום אתרים באינטרנט, ביניהם: בלוגים, מאמרים מקצועיים, מאמרים מהארץ ומרחבי העולם, סרטונים וקורסים בתשלום. לימודי און ליין מתאימים רק לסטודנטים בעלי משמעת עצמית והרבה סבלנות. לימודי קידום אורגני באינטרנט יכולים להיות חינמיים ובמידה שבוחרים ללמוד בקורס אונליין עשוי המחיר להיות נמוך באופן יחסי. היתרון המשמעותי של לימודי אונליין הוא שהם מאפשרים לסטודנטים ללמוד בזמנם הפנוי וכמובן – להישאר בנעלי בית.
אז מה בשורה התחתונה? איך לבחור את המקום הנכון?
אם אתם עדיין מתלבטים בין האפשרויות כדאי לכם לשבת עם עצמכם ולחשוב מהי הדרך המתאימה ביותר לאופי שלכם – אם אתם יכולים לשבת במשך שעות, להתמיד ולהתמודד עם החומר לבד הרי שתוכלו לבחור ללמוד בקורס און ליין או דרך מאמרים וסרטונים שונים באינטרנט. אם אתם צריכים מסגרת מסודרת כדאי שתשקלו ללמוד עם מורה פרטי או בכיתה – כל זאת בהתאם לקצב האישי שלכם, לידע שברשותכם ולאופן בו אתם מתמודדים עם לחצים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה