תוכן שיווקי

חידושים בעולם הפרסום ברשת

תוכן מקודם |
pirsum (צילום יח"צ)
בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בחשיפה למגוון אמצעי המדיה החדשה, הגוברת על זו ה"קונבנציונלית". מדובר במגמה מתמשכת ואף מתגברת, זאת בנוסף לעליה בשימוש במכשירי הטלפונים החכמים או הטאבלטים, כמו גם מיקוד הפרסום באופן מדויק יותר וחד יותר.
אז אלו חידושים מציע לנו עולם הפרסום ברשת? לא מעט מסתבר. נמנה את הבולטים:
גוגל דאטה סטודיו- מה זה אומר
אחד החידושים בעולם הפרסום ברשת הוא Google Data Studio שמאפשר חיבור למכוון מוצרי גוגל במקביל. למשל, גוגל פרסום אדוורדס וגוגל אנליטיקס. ניתן למשוך מהם מידע ( דאטה) וליצור ממידע זה דוחות ולוחות בקרה מגוונים, אשר יתאימו לסגנון העסק שלכם, למראה האתר וכדומה. חוויית המשתמש היא נוחה וידידותית ומזכירה את מוצרי גוגל דוקס.
המערכת החדשה הזו מאפשרת בעצם ויזואליזציה של נתונים, עם המון אפשרויות נרחבות, למשל הוספת קוד של גוגל אנליטיקס לדוח, כך שתוכלו לדעת כמה פעמים הלקוח שלכם פתח את הדוח שלכם, על איזה עמוד התעכב ועוד.
הכי חשוב- מערכת זו היא היום חינמית לחלוטין, בעוד שבעבר נאלצנו לפרד מתשלום לא מבוטל עבורה.
גוגל לעסק שלי- מה זה עושה
עוד ממשק חדש שמאחד את דפי גוגל פלוס ואת דפי גוגל מקומות לעסקים הוא גוגל לעסק שלי (Google My Business). המטרה שלו היא לאחד את כל פעילות העסקים המקומיים, כדי שניתן יהיה למצוא אותם בקלות בגוגל. באופן זה יכולים בעלי עסקים לעדכן כל מידע על העסק שלהם בכמה פלטפורמות, למשל חיפוש בגוגל, הרשת החברתית גוגל פלוס, מפול גוגל וכדומה. יצוין כי הפיצ'רים הללו כבר היו קיימים בגוגל, אולם ההבדל הגדול הוא נוחות השימוש, עם חוויית משתמש קלה, וכמובן, האינטגרציה.
גם עסקים שאינם מקומיים יכולים ליהנות מגוגל לעסק שלי, שהוא ממשק נקי יותר, מאוחד יותר ונוח יותר. בעלי העסקים יוכלו ליהנות מפרסום התוכן מאותו הדף, ממעקב אחרי פעילות העוקבים, מאפשרות התגובה ללקוחות וגם, ליצור וליזום מפגשי וידאו באמצעות "גוגל האנגאוט" ( Google Hangouts ).
עוד דברים ששווה להתעכב עליהם
כלי פרסום נוסף, אולי לא ממש חדש אבל מתחדש ללא הרף הוא השיווק הסלולרי שרק הולך וצובר תאוצה. הסלולר הוא היום פלטפורמה בעלת משמעות רבה עבור חברות ומפרסמים, שגילו את הכוח שלה ואת היכולת למקד את הפרסום לפי המיקום המדויק של המשתמש. המגמה רק הולכת ומשתפרת ומשמשת היום למגוון תחומי פרסום, שמתאימים גם לגולשים שאינם מקומיים, למשל תיירים, שמוצאים מידע רלוונטי בקלות, במהירות ובכל מקום בו הם נמצאים - והכל ממכשיר הטלפון הנייד שלהם.
גם השיווק ברשתות החברתיות נוסק מעלה, ביניהם פייסבוק, פרסום ממוקד ביוטיוב ושיווק דרך לינקדאין, עם ממשקים אפקטיביים יותר, רחבים יותר וממוקדי קהל יעד, שככל שעובר הזמן מצליחים לייצר נוסחאות פרסום יעילים וממירים יותר עבור המפרסמים.
לסיכום, ההתפתחויות הטכנולוגיות שרק הולכות ומתקדמות, גרמו גם לתהליך של פרסונליזציה בפרסום. השיווק היום הוא מדויק יותר, מפולח באופן מסודר יותר, מכוון ספציפית לאזורים גאוגרפיים, גם ברמה של שכונה או רחוב, פונה נכון יותר לקהלים השונים וגם לאינדיבידואלים.
תגיות גוגל | מדיה | פרסום
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה