תוכן שיווקי

טיפים לפיתוח אפליקציות

תוכן מקודם |
עברו רק שנים אחדות והיום איננו יכולים לדמיין את חיינו ללא האפליקציות. התוכנות הקטנות המותקנות על גבי מכשירי הסלולר שלנו מסייעות לנו להתמצא בכל אשר נפנה. עוד כשאנו קמים בבוקר, אנו ממהרים אל הטלפון שלנו כדי לראות אם קיבלנו הודעות בוואטסאפ, או משתמשים באפליקציית מזג אוויר כדי לראות אם ירד היום גשם. וזה עוד מבלי לדבר על כך שאנו יכולים לדעת בוודאות מתי מגיע האוטובוס או פשוט להעביר את הזמן בנסיעה בעזרת אפליקציית משחק נחמדה.
מדוע כדאי לפתח אפליקציות?
תחום פיתוח אפליקציות הולך וצובר תאוצה עם השנים. יש אנשים המתפרנסים רק מפיתוח אפליקציה שאת רעיונה הם הגו, ויש חברות וארגונים המפתחים אפליקציה משלהם על מנת שתוכל לסייע להם לשמור על קשר עם לקוחות ולהרחיב את דרכי הפעולה שלה. ואכן, אחד היתרונות הבולטים של האפליקציה הוא שהיא ניידת, וניתן להשתמש בה בכל מקום – בבית, בעבודה או בנסיעה הביתה.
פיתוח אפליקציות – אז איך עושים זאת?
אז קמתם בבוקר עם רעיון מקורי שעומד לשנות את העולם. כעת, אתם רוצים ליישם אותו, אך לא יודעים בדיוק כיצד. אלה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל להגשים את החלום שלכם:
  • להגדיר מטרות ברורות – אם אתם מעוניינים בכך שהאפליקציה שלכם תצבור תאוצה, עליכם את מטרתה: אילו פעולות היא עומדת לבצע? מיהו קהל היעד שלה?
  • לבחור פלטפורמה – כדי לדעת באיזו שפת תכנות להשתמש, חשוב לבחור את הפלטפורמה שאליה תפתחו את האפליקציה. עבור מערכת ההפעלה iOS של אפל כדאי ללמוד את שפת Objective C, ואילו עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד מומלץ ללמוד שפות כמו Java.
  • דיאטה לאפליקציה שלכם – מפתחים רבים אוהבים לדחוף פיצ'רים לאפליקציות על מנת לשלל אותן. העניין הוא שעודף של פיצ'רים יוצרים עומס על האפליקציות וגורמים להאטה משמעותית. על כן, מומלץ לבחור במאפיינים הרלוונטיים לאפליקציה שלכם באמת.
  • בדקו את האפליקציה שלב אחר שלב – לא מספיק לבנות את האפליקציה, יש צורך לבדוק אותה בכל עת. בכל שלב עלול להתגלות באג כלשהו בתוכנה, ואז תצטרכו לחזור ולתקן עד שהאפליקציה תעבוד באופן מושלם.
  • דאגו לעיצוב – אם אתם מעוניינים בכך שכמה שיותר אנשים יורידו את האפליקציה שלכם, עליכם לדאוג לעיצוב ראוי.
  • שווקו את האפליקציה – אם לא תדאגו לשווק את האפליקציה לאחר שהיא יוצאת לאור, לא תצליחו להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם.
מדוע כדאי לפנות לבית תוכנה לצורך פיתוח אפליקציה?
פיתוח אפליקציות הוא תחום נרחב הדורש שליטה במיומנויות רבות. גם אם יש לכם רעיון נהדר לאפליקציה, ייתכן שאין לכם די ידע בתכנות או בעיצוב. אם אין לכם זמן ללמוד שורה ארוכה של תחומים, אתם יכולים לפנות לבית תוכנה מקצועי כמו iGates. צוות איכותי של מפתחים נכון לעזור לכם להשיג את המטרות שלכם ולפתח אפליקציה שתשנה את פני החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה