תוכן שיווקי

משרד הפרסום שכולם רוצים לעבוד בו

תוכן מקודם |
workplace (צילום pixabay)
פרסום הוא חלק משמעותי מאוד עבור כל עסק ועסק. לא משנה אם מדובר בעסק גדול או עסק קטן, כאשר מדובר בפרסום, הרי שמדובר בדבר בסיסי ומשמעותי מאוד, אשר בלעדיו העסק לא יצליח להיות מוכר ונבחר על ידי קהל לקוחות פוטנציאלים, הזקוקים לשירותיו או מוצריו. דרכי שיווק ופרסום משתנים בהתאם לתקופה ובהתאם למציאות. במציאות שאנו חיים בה כיום, כל עסק המעוניין לשווק ולפרסם את עצמו ברמה הטובה והגבוהה ביותר, חייב לבחור במשרד פרסום, אשר ידע לכוון אותו לדרכי הפרסום הנכונות והמתאימות לתקופה, ליצור עבורו מיתוג עסקי ראוי ולדאוג לשווק ולפרסם את העסק בשטח בצורה הטובה ביותר. אם אתם חולמים לעבוד במשרד פרסום, אם שיווק ופרסום זורמים בדם שלכם ואתם אתם נושמים את עולם הדיגיטלי, אתם וודאי בודקים מדי יום האם ישנן מודעות . ג'נסיס היא ללא ספק משרד הפרסום הטוב ביותר לעבוד בו. דרושים משרד פרסום 
ג'נסיס- קווים לדמותה
משרד הפרסום המוביל ביותר כיום קרוי: ג'נסיס. מדובר בחברה מקצועית מאוד, אשר הוקמה במטרה להעניק לבעלי עסקים את האפשרות להבין עד כמה חשוב מיתוג עסקי. החל משנת 2012 ועד היום, החברה הספיקה למתג מעל ל1000 עסקים, כאשר כיום החברה מנהלת את הפרסום של מעל 250 עסקים בישראל.  החברה מאמינה כי ההצלחה של העסקים אשר היא ממתגת או עוסקת במסע הפרסום שלהם היא ההצלחה שלה. לכן, החברה עושה כל שביכולתה על מנת למתג את העסק בצורה הטובה והנכונה ביותר, בהתאם לתהליך מיתוג נכון ומתאים לכל עסק בהתאם למהותו וכן, לפרסם ולשווק את העסק הן באמצעות קמפיינים יצירתיים והן באמצעות כל דרכי השיווק המתאימות והנכונות ביותר בעידן המודרני שבו אנו חיים כיום. מדובר ללא ספק במשרד פרסום מוביל מאוד, אשר מהווה את המילה האחרונה בתחום פרסום ושיווק של עסקים מכל הסוגים והמינים, בכל סדר גודל באשר הוא.
עובדי החברה
החל משנת 2012 ועד היום, הגדילה את כמות העובדים שלה, ל32 עובדים מסורים, מקצועיים, יצירתיים ומיומנים, אשר מחולקים למספר מחלקות שונות. מדובר באנשי מקצוע אשר עוסקים בתחום הקופירייטינג, הקידום והשיווק במדיה הדיגיטלית כגון: גוגל, רשתות חברתיות ועוד. כל אנשי החברה הינם חומר רענן, כלומר: מרבית עובדי החברה הגיעו מיד בתום הלימודים שלהם לעבוד בחברה, על מנת לצבור ניסיון רציני בכל מה שקשור למיתוג, פרסום ושיווק דיגיטלי. ג'נסיס מהווה את הבית ספר הטוב ביותר לתחומים הללו ולכן, אנשים צעירים רבים המעוניינים להתנסות בתחום ולעסוק בו בצורה רצינית, מגיעים לעבור בג'נסיס. עובדי החברה עושים את כל שביכולתם, על מנת לסייע לכל עסק להצליח. היחס האנושי, המקצועיות ללא פשרות, הניסיון, הידע והיכולת של אנשי הצוות של החברה, הופכות את החברה לחברה מס[A1] פר אחת בכל מה שקשור לשיווק, מיתוג ופרסום של עסקים.
מדוע כדאי לעבוד בג'נסיס
אם אתם מחפשים מודעות דרושים פרסום, מכיוון שאתם חושבים שיש לכם את כל מה שנדרש לעבוד בעולם הפרסום וכן, למדתם את התחום ואתם מחפשים את המקום הטוב ביותר לרכוש בו את הכלים הטובים ביותר בעולם הפרסום בזמן מהיר, הרי שג'נסיס היא ללא ספק המקום האידאלי לעבוד בו. ג'נסיס מכילה חומר אנושי צעיר ורענן. החברה מעניקה את היכולת ללמוד בזמן הקצר ביותר את כל מה שצריך לדעת על עולם הדיגיטלי, על פרסום ושיווק בו וכמובן על מיתוג. כמו כן, בג'נסיס תוכלו ללמוד את כל מה שצריך לדעת על הקמפיינים המצליחים ביותר כיום, על בניית אתרים בוורדפרס, על קידום בגוגל ועוד. כל אדם המעוניין לעבוד בסביבה דינאמית, תומכת ואיכותית, כל אדם המעוניין להתקדם בעבודתו מדי יום ביומו, ללמוד דברים חדשים וליישם אותם על עסקים המעוניינים לגדול, להתפתח, להתקדם ולהתפרסם, חייב לבחור בג'נסיס.
התקדמותה של ג'נסיס מאז ועד היום
ג'נסיס הוקמה בשנת 2007 ושמה לה למגמה להראות לכל בעל עסק בישראל את הפוטנציאל הגלום במיתוג עסקי ראוי. מלבד זאת, מטרתה של ג'נסיס הייתה להעניק לכל בעל עסק את כל המעטפת של השירותים הקשורים לפרסום ושיווק דיגיטלי, על מנת שהוא יהיה עסק מוצלח, מוכר וריווחי. מאז שנת 2012, ג'נסיס הספיקה לקדם מעל ל1000 עסקים ולעסוק בפרסום של מעל ל250 עסקים קבועים. כל זאת, עשתה ג'נסיס תוך 5 שנים. כמו כן, תוך 5 שנים החברה צברה 32 חברי צוות מוכשרים ומקצועיים וניתן לומר בפה מלא שכיום ג'נסיס היא החברה הטובה ביותר בכל מה שקשור לפרסום, מיתוג ושיווק בעולם הדיגיטלי. התאוצה המשמעותית של החברה במהלך 5 השנים שעברו, מעידה ללא ספק על כך שמדובר בחברה שעוד תגדיל במהלך השנים הקרובות הן את העסקים אשר היא מעניקה להם שירות והן את עובדיה המסורים. לכן, אין ספק שאם אתה חי דיגיטלי וזה זורם בעורקיך ואם למדת את התחום, המקום הטוב ביותר להתפתח בו מקצועית, ללמוד ללא הרף ולעבוד בדיוק כמו שרוצים ואוהבים, הוא ג'נסיס.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    משרד הפרסום
    עמית 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התקשרתי עם החברה לצורך מיתוג העסק, החברה לקחה את התשלום מראש , 4 חודשים אני רודפת אחריהם, אין מענה שקיבלתי תוצרים הם היו באיכות ירודה מיוחד (ברמת העתק הדבק מצייר) החברה המליצה על מוצרים ושירותים שלא רלוונטים למוצר או לשוק, ....הייתי בקשר עם מספר גורמים וכל ההתנהלות היתה מאוד לא רצינית ולא מקצועית, הפסדתי לא מעט כסף בגלל ההתקשרות איתם , להתרחק להתרחק להתרחק !!!
    סגור
  • 2.
    הייתי שם בראיון
    יונתן 06/2019/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עשיתי שם ראיון והתרשמתי מאוד לטובה, נראה מקום ממש מגניב, לצערי לא חזרו אלי :(
    סגור
  • 1.
    גנסיס סיימה במקום ה14 בישראל
    רונית אלבז גלובס 12/2018/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מתוך 100 משרדי פרסום. גנסיס זכתה במקום ה14 במשרדים. פירמה גלובס אוקטובר 18.
    סגור