תוכן שיווקי

נהג חדש במשפחה: איך זה משפיע על ביטוח הרכב?

תוכן מקודם |
girls (צילום PIXABAY)
כשנהגים חדשים אוחזים לראשונה בהגה, אחת התחושות הכי מתגמלות שהם חווים היא התחושה החדשה של החופש, האחריות, והבגרות. לפחות בדמיון, הם מאמינים שקבלת הרישיון תקנה להם את החירות לדהור על הכבישים עם שיער מתבדר ברוח ומוסיקה בפול ווליום.
אלא שעד מהרה הם לומדים שרישיון נהיגה פירושו יותר אחריות, המון כללים, וכמעט בכלל לא חופש, לפחות לא בתקופה הראשונה, כשהם צריכים נהג מבוגר שילווה אותם לכל נסיעה. כן. חופש שיש בו כללים לא דומה לשום פנטזיה, אבל כך גם חברה מודרנית עם סטטיסטיקה מפחידה של תאונות דרכים.
אז איך משתנה ביטוח הרכב כשיש נהג חדש במשפחה?
נהגים בכלל, ונהגים חדשים בפרט, מבינים (או צריכים להבין) שהם אינם אחראים רק על חייהם, אלא גם על חיי הנוסעים איתם ברכב, ועל חיי נהגים אחרים בכביש, כולל הולכי הרגל. אז אם אתם נהגים חדשים, וזה עתה קיבלתם את רישיון הנהיגה שלכם, יש הרבה דברים שאתם צריכים לשקול לפני שאתם יוצאים לנסיעת החלומות. אחד מהם הוא ביטוח רכב.
מאמר זה מסביר מהו ביטוח רכב, מה משמעותו לנהגים חדשים וצעירים, ומה חשוב לקחת בחשבון כשרוכשים ביטוח רכב לכל אחת מקטגוריות אלו.
מומחי הביטוח בחברת Wobi מסבירים את ההבדלים בין נהגים חדשים לצעירים, במובן של ביטוח רכב, אבל במיוחד במובן של השוואת מחירים מהירה, יסודית, ומקיפה, שמובילה אתכם לרכישת ביטוח שמתאים במיוחד לצרכים שלכם, גם אם אתם הורים שרוכשים ביטוח רכב לילדיכם, כך שיהיה לכם הרבה יותר קל לקבל החלטות נכונות מנקודת מבט נטולת אינטרסים.
כמעט בטוח שלא ידעתם שיש הבדל בין ביטוח רכב לנהג צעיר לבין ביטוח רכב לנהג חדש
אבל חברות הביטוח מכירות בהבדלים אלו, ואם אתם רוכשים ביטוח רכב כשאתם חמושים בידע, תוכלו לבחור פוליסת ביטוח שמתאימה לכם, ולבצע השוואת מחירים מתוך נקודת מבט של הבנה מקיפה בתחום.
מהם הפתרונות לביטוח נהג חדש?
הפתרונות המוצעים על ידי חברות ביטוח רבות, לביטוח נהג חדש, הם:
הוספת הנהג החדש לפוליסת הביטוח של ההורים. בתמורה לתשלום נמוך, לפרק זמן נקוב. בנוסף להגבלת התקופה, קיימת במקרים רבים גם הגבלה על מספר הפעמים שניתן להוסיף לפוליסה נהגים, בשנת ביטוח אחת.
תשלום מלוא העלות להוספת נהג חדש לפוליסת ביטוח מקיף ללא מגבלות. אבל חשוב להבין שאפשרות זו נוטה להיות היקרה ביותר.
מדיניות מיוחדת לנהגים חדשים. חלק מחברות הביטוח מצינות מדיניות ביטוח מיוחדת לנהגים חדשים, ואפשרות זו מושכת הורים רבים שרוצים להוסיף נהגים חדשים וצעירים במשפחה לפוליסת ביטוח הרכב שלהם.
ומה מחכה לנהגים חדשים שרוצים לרכוש ביטוח רכב?
במהלך השנתיים הראשונות, עם קבלת רישיון הנהיגה, ללא קשר לגיל הנהג, הוא מוגדר כ'נהג חדש'. זוהי הגבלה מטעם משרד התחבורה, המיועדת לנהגים חדשים, מתוך מטרה לעזור בהפחתת הסטטיסטיקות המפחידות של תאונות דרכים.
לכן, נהגים חדשים צריכים לעמוד בהגבלות מטעם המשרד, ובהתאם ישתנו גם התעריפים של פוליסות ביטוח הרכב שלהם.
אתם משווים בעצמכם
אתר וובי מציע פתרון לשיקולי מחירי הביטוח של החברות השונות, באמצעות השוואה קלה ומהירה. האתר מציע מנוע חכם להשוואה בין פוליסות הביטוח השונות, תוך לקיחה בחשבון של כל המשתנים השונים.
מילוי פרטים מאפשר לכם לקבל באופן מידי פוליסת ביטוח שמתאימה לצרכים שלכם, כולל מגוון הצעות מחיר. בהמשך תוכלו לעבור לעמוד התשלום ולרכוש את הפוליסה המתאימה לכם.
בשורה התחתונה: השוואה נטולת אינטרסים נותנת לכם את הכוח לבחור את הפוליסה שהכי מתאימה לכם
ואת הכוח הזה תקבלו באתר וובי. עם שירות לקוחות מצוין, בלי יותר מדי בלבולים של מילים מסובכות ומונחים מקצועיים שחוץ מנציגי חברות הביטוח, כמעט אף אחד לא מבין, בלי המתנה שעות ארוכות בתור, במחירים הכי משתלמים, ועם מוקד שירות שפועל מסביב לשעון.
תגיות אוטו | ביטוח | רכב
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במנורה ביטוח יש כיסוי לנהג חדש בתקופת הליווי בחינם (ל"ת)
    דוד 12/2019/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור