תוכן שיווקי

מה חשוב לדעת על תמ"א 38

תוכן מקודם |
BILL2 (צילום יח"צ)
פרויקט הבנייה במסגרת תמ"א 38 נועד להכין את המבנים בישראל לרעידת אדמה. מבנים רבים בישראל לא נבנו לפי התקן, שכן עם הקמת המדינה לא היו כאן אנשים שיכלו להתריע על בואו של הרעש הגדול. כעת מנסים להקדים תרופה למכה ועושים את כל הניתן על מנת לחזק את הבית מפני הרעידה הגדולה שעוד תבוא. אם גם אתם רוצים לחזק את המבנה שלכם, ישנם כמה דברים שכדאי לדעת.
5 טיפים לביצוע פרויקט תמ"א 38
מעוניינים למגן את הבית שלכם? אלה כמה טיפים שיעזרו לכם במסגרת תמ"א 38:
  • אל תמהרו לסגור עסקה – למרות האיומים על כך שרעידת האדמה עלולה להתרחש אפילו מחר, לא כדאי למהר ולסגור עסקאות עם החברה הראשונה המגישה לכם הצעת מחיר. מכיוון שמדובר בעסקה ארוכת טווח, חשוב לבדוק את הדברים לעומק.
  • מה אתם מקבלים בתמורה – ההסכם שעליו אתם חותמים עם החברה צריך להכיל את סעיפים שונים המפרטים את מה שאתם תקבלו בתמורה. מבין התמורות הנפוצות יותר בבניין כדאי להזכיר התקנת מעלית, מרפסת שמש, חניות או ביצוע שיפוץ גינה.
  • לא תמיד מגיע לכם פיצוי – בזמן פרויקט הבנייה אתם עלולים להעתיק את מקום מגוריכם למקום אחר. באופן כללי, אין חוק המחייב את הקבלן להעניק לכם מקום מגורים חלופי, ולכן כדאי למצוא מקום אחר לגור בו.
  • כשלא כל הדיירים מסכימים – באופן כללי, ניתן להתחיל בבנייה כאשר 75% מהדיירים מסכימים לשינוי, ועדיין במרבית המקרים לא ניתן יהיה להוביל את הפרויקט לשלבים המתקדמים. על כל פנים, כדי להתחיל ולקדם את הפרויקט יש צורך לכנס את הדיירים לישיבה.
  • מיהו היזם שלכם – כאשר אתם נפגשים לראשונה עם יזם פרויקט הבנייה, כדאי לשאול אותו כמה שאלות חשובות כמו הוותק שלו בתחום, האחריות שהוא מספק, תדירות המענה ועוד.
בונים לכם את העתיד
כאשר מדובר על פרויקט תמ"א 38 אין מקום לפשרות. אתם מעוניינים בחברה שתספק לכם את כל השירותים החיוניים שלהם אתם זקוקים על מנת להתכונן לרעידה חזקה. קבוצת אנגלאינווסט התחדשות עירונית עוסקת במגוון רחב של פרויקטי בנייה, וביניהם תמ"א 38 ופינוי-בינוי. החברה מבצעת מגוון רחב של עבודות במרכז הארץ בערים כמו תל אביב, קריית אונו, גבעתיים והוד השרון. הצוות של החברה נכון להגיע לכל מקום על מנת לספק את השירותים האיכותיים ביותר. לפרטים נוספים אתם מוזמנים להיכנס לקישור הבא ולקבל את כל המידע שאתם צריכים:
https://www.engelinvest.co.il/
נוסף על כך, אתם מוזמנים להשאיר פרטים והנציגים יחזרו אליכם בהתאם
תגיות בניה | ישראל | תמא 38
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה