תוכן שיווקי

שיהיה לנו מתוק וטעים

תוכן מקודם |
fruits (צילום פוטוליה)
ראש השנה ממש עומד בפתח, וכולנו תרים אחר המתנה המיוחדת הזו שתותיר טעם טוב בפיו של מי שנשלח לו אותה. הבעיה היא שכולנו מתחבטים בנושא התקציבי. כן זה יכול להיות יקר. אז זהו שלא בהכרח... ישנן לא מעט דרכים לוודא שנוכל לברך את מי שנרצה בשנה טובה ומתוקה כדבש מבלי לקרוע את הכיס.
באתר אולגיפטס הכנו בשבילכם מספר מארזים ייחודיים עם טעם מתוק וטעים במיוחד, אך עם מחיר שווה לכל כיס.
יין ישמח לבב אנוש
הרבה מאוד מימרות שנונות נכתבו בשבחו של היין, אבל אין ספק כי בשעה שאנו יושבים לשולחן החג היין הוא אחד מכוכבי הסעודה. לא רק כי מברכים עליו, אלא גם כי טעמם של הישראלים השתבח עם השנים ולמד לאהוב ולצרוך יין. אנו מציעים את סדרת היינות של יהונתן. זו מציגה יינות ישראליים רעננים ואיכותיים השופעים טעמים עשירים ואלגנטיים. היינות הללו מעניקים חווית שתייה מהנה וישתלבו נהדר בכל סעודה או אירוע. הענבים מסדרה זו גודלו וטופחו בכרמים מובחרים באזור יהודה וטופלו בקפידה רבה. את היינות, לבחירה מתוך כמה סוגים, תוכלו לעטוף בעטיפה חגיגית. ניתן להוסיף לוגו לעיצובים הקיימים – בתוספת תשלום או לעצב אריזה מקורית, ברוח חזון השנה החדשה שלכם, והנה לפניכם מתנה ראויה.
אצלנו גם תוכלו למצוא יין מסדרת יהונתן כשהוא אינו עטוף ולצידו שוקולדים בקופסת מתנה חגיגית מקרטון. כמובן שאת המארז הזה ניתן למתג בתוספת תשלום, ובהתאם לבחירתכם.
אפשרות אחרת היא להוסיף ליין דבר מה נוסף לדוגמה חטיף קריספי טבעי של המעדניה ומשאבת ואקום ליין, או לחילופין גריסיני איטלקי באפיה - ללא חומר משמר, ותפוחן הפורס תפוחים, או קונפיטורת מעדן- 0 פרי של 'המעדניה- גורמה ישראלי' ללא תוספת סוכר, מארז בוטנים או אגוזים מצופים שוקולד של עמותת שווים. את כל אחת מהאפשרויות הללו ניתן לארוז במארז חגיגי. אפשרות אחרת היא להשתמש במארז נוסטלגי שמחזיר אותנו 40 שנה לאחור לארץ ישראל פשוטה ותמימה. ובשביל מי שרק רוצה להוסיף כרטיס הכנו במיוחד תוספת 4 גלויות שנה טובה של פעם ושקית נצנצים לקישוט.
שנה ומתוקה כדבש
מאחר והדבש יהיה עוד אחד מהמרכיבים שיעלו בגאון על שולחן החג שלנו. הוא יכול בהחלט להיות אחת מהמתנות המועדפות שלכם, לכן הכנו במיוחד מארז ארבעה סוגי דבש איכותי. זן הפרחים בשדות בהן אוספות הדבורים את הצוף משפיע על טעם הדבש, תכונותיו, מרקמו וצבעו.  כדי לאפשר לכם להנות ממבחר זה דאגנו שמארז זה יכיל חוויה קולינרית ייחודית ויכלול אפשרות לטעימתם של ארבעה סוגי דבש ישראלי איכותי מאזורי רדייה שונים.  סוגי הדבש במארז זה מופקים באמצעות רדייה ידנית, בדרך הטבעית והעתיקה ביותר. הדבש הזה אינו עובר חימום והדבורים ניזונות מצוף בלבד ללא תוספת של סוכר מלאכותי. עצתנו לכם היא טעמו את הדבשים, השוו אותם, התנסו בהן למטרות שונות וגבשו דעה מה אתם אוהבים ומעדיפים. לשם כך דאגנו שהמארז יכיל ארבע צנצנות דבש של 140 גרם ויכלול דבש אבוקדו, דבש פרחי בר, דבש אקליפטוס, ודבש הדרים.
על הדבש ועל העוקץ
דבש לא חייב להגיע לבדו. ולכל מי שרוצה להכניס קצת טעם אחר למתנה שלו הכנו מספר מארזים הכוללים את סדרת הפלפלים הכבושים של המעדניה, אשר בוודאי יכניסו טעם וצבע לכל ארוחה.  אפשר לבחור בין פלפלים מסוג  חלפיניו או צ'יפוטלי או פלפלים קלויים וכמובן פלפלים פיקנטיים. במארז המקסים שלנו דאגנו לצרף שלושה סוגי פלפלים ברמות חריפות שונות ושני סוגי דבש.
השילוב שבין המתוק לחריף קיים בעוד מספר מארזים חגיגיים שהכנו במיוחד בשבילכם. מארז ההתחלות שלנו כולל  מעדנים כמו גריסיני איטלקי באפייה,פלפל איכותי קלוי וקלוף, ריבת מעדן 100% פרי כשאת כולם ניתן למצוא במארז מתנה ייחודי שלנו אותו תוכלו למתג במידה הצורך. מארז אחר הוא של זוג ריבות גורמה 100% פרי ללא תוספת סוכר וזוג מארזי עמותת "שווים" עם פקאן ובוטנים מצופים בשוקולד איכותי.
מתנה אחרת שאף אחד לא יוכל לפקפק במתיקות טעמה ואומרת הכל היא של מארז טבלת שוקולד שנה טובה. זהו מארז נוסטלגי שמחזיר אותנו 40 שנה לאחור לארץ ישראל פשוטה, ותמימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה