תוכן שיווקי

כמה עולה הובלה במרכז לעומת הצפון והדרום?

ישראל היא אולי מדינה קטנה יחסית, אבל גם כך יש הבדלים בלתי מבוטלים בין חלקי הארץ השונים ובפרט בין המרכז לבין הצפון והדרום. גם כשעוברים דירה יש פערים במחירים בין הובלה בתל אביב למשל לבין הובלה בעפולה או בדימונה, גם אם מדובר בהיקף עבודה דומה.
תוכן מקודם |
KEY (צילום Pixabay)
למה המחירים במרכז גבוהים יותר?
באופן כללי בתחומים רבים המחירים במרכז הארץ גבוהים יותר, בעיקר בגלל העלות הגבוהה של הנדל"ן. מצד שני בתחום כמו שירותי הובלה אין בעצם משמעות לנדל"ן - והסיבה העיקרית לתשלום סכום גבוה עבור אותה עבודה היא שתושבי המרכז מורגלים לתעריפים מוגדלים.
חשוב להבין שאמנם במרכז יש ביקוש רב לשירותי הובלות, אבל גם ההיצע נרחב מאוד, ולכן אם משקיעים קצת זמן בעריכת סקר שוק יסודי ורציני, ומקבלים הצעות ממספר חברות רציניות ואמינות, אפשר להשלים את מעבר הדירה במחיר סביר לגמרי.
כמה עולה הובלה לפי מספר החדרים?
הובלת דירת חדר תעלה במרכז עולה בין 300 ל-800 ש"ח. בצפון ובדרום טווח המחירים מצומצם יותר ולרוב הוא בין 300 ל-500-600 ש"ח. עבור הובלה במרכז של דירה בת 2 חדרים התשלום הוא בין 700-600 ש"ח ל-1,500-1,300 ש"ח, ואילו כשמתרחקים מהמרכז הסכום המקסימלי הוא בדרך כלל לא יותר מ-1,000 ש"ח.
העברה של דירת 3 חדרים יכולה להגיע ל-1,800-2,000 ש"ח במרכז ול-1,500-1,600 ש"ח בדרום ובצפון. דירות של 4 חדרים אפשר להעביר תמורת 1,500-2,500 ש"ח כשמדובר על הובלות בתל אביב ובשאר חלקי הארץ המחיר כמעט אף פעם לא יעבור את ה-2,000 ש"ח ובפרט כשמתרחקים מהעיר הגדולה.
בכל מקרה חשוב לזכור שלכל הובלה יש מאפיינים ספציפיים רבים ולכן התמחור המדויק נקבע רק אחרי שנציגי החברה מקבלים תשובות לשורה ארוכה של שאלות.
מה משפיע על מחיר ההובלה?
כאמור כל חברת הובלות במרכז, בצפון ובדרום צריכה קודם כל מידע מלא על השירות שאתם זקוקים לו ורק לאחר מכן היא תוכל לתת לכם הצעת מחיר אמינה. מי שנותן לכם הצעה בלי לבדוק מה מצפה לו עלול לא לעמוד בהתחייבות בזמן אמת ולטעון שיש יותר עבודה מכפי שהוא העריך ולכן ידרוש יותר כסף.
הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על מחיר הובלה מעבר למספר החדרים:
* האם יש מעלית בבניין שממנו אתם יוצאים ובבניין שאליו אתם עוברים?
* אם אין מעלית, האם חדר המדרגות רחב או צר?
* האם יש גישה נוחה למשאית אל פתח הבניינים או אל מקום קרוב?
* האם נדרש מנוף? עלות כל שעת עבודה של מנוף משתנה גם כן בין המרכז לבין הצפון והדרום כך שמדובר בפרמטר חשוב מאוד
* כמה עובדים נדרשים כדי להשלים את המעבר? בהקשר זה קחו בחשבון שנהוג לשלם גם טיפים בסכום של 50-100 ש"ח לכל סבל.
* האם יש צורך לפרק ארונות, מיטות, שידות, מקרר, כיריים וכו'? האם נדרשת הרכבה?
* האם יש צורך בשירותי אריזה או שהכל מוכן להובלה?
איך להוזיל עלות הובלת דירה?
דרך אחת להוזיל את עלות מעבר הדירה היא לתזמן אותה לאמצע החודש. בימים הראשונים והאחרונים בכל חודש יש ביקוש גדול יותר להובלות והמחיר שלהן עולה. גם מעבר בחורף במקום בקיץ יהיה כמעט תמיד זול, ואפילו במידה משמעותית.
בנוסף מומלץ כאמור לבצע סקר שוק מקיף, רצוי בעזרת פורטל דוגמת הובלות באביב שעובד עם אנשי מקצוע בכל רחבי הארץ, הן במרכז והן בצפון ובדרום. בדרך כלל בפורטל כזה ישנו מנוע חיפוש שמציע לגולשים "בחרו עיר ממנה תרצו להוביל ותקבלו הצעות מחיר מחברות רציניות ואמינות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה