תוכן שיווקי

חברת הרבלייף תעניק חסות לשגיא מוקי, אילנה קרטיש ושחר שגיב

תוכן מקודם |
אייס 223 (צילום Pixabay)
הוועד האולימפי וחברת הרבלייף מרחיבים את שיתופי הפעולה שלהם כאשר הרבלייף מעניקה את חסותה לוועד האולימפי עד למועד המשחקים האולימפיים שיערכו בטוקיו בשנה הבאה (2020). החברה הוציאה הודעה לציבור על כך שהיא תתמוך ב-3 ספורטאים – שחר שגיב, אילנה קרטיש ושגיא מוקי, ערכה של החסות עומד על מיליון שקלים ומעלה.
קצת מידע על ההישגים של שלושת הספורטאים
 שגי מוקי הינו ג'ודאי, אלוף אירופה לשנת 2015. הספורטאי מתחרה עד משקל 81 קילוגרמים. אילנה קרטיש הינה מתאבקת, אילנה זכתה ברצף בתואר סגנית אלופת אירופה בין השנים 2013- 2016. כמו , זכתה המתאבקת באליפות ישראל משנת 2004. שחר שגיב הינו טריאטליסט. הספורטאי השתתף 3 פעמים באליפות אירופה עד גילאי 23 בשנת 2016. כמו כן, השתתף שגיב ב-10 תחרויות בסבב אליפות העולם של הבוגרים בשנת 2017  וב-4 אליפויות עולם עד גלאי 23 בשנת 2017.
חשיבות התזונה לספורטאים
חברת הרבלייף מתמחה במוצרי תזונה. החברה נוסדה בשנת 1980 בלוס אנג'לס. כיום פועלת החברה בלמעלה מ- 94 מדינות שונות. החברה מעסיקה יותר מ-7,000 עובדים ולה מיליוני לקוחות. כמו כן, נסחרת החברה בבורסת המניות בניו יורק. מטרת החברה היא לשפר את איכות החיים של צרכני מוצריה ולסייע להם לשפר את בריאותם ולהיות פעילים, בין היתר על ידי אספקת מוצרים בריאותיים.
מוצרי התזונה אותם מספקת החברה לספורטאי הסגל מותאמים עבור צרכיהם באופן אישי ותחת פיקוח המחלקה הרפואית של היחידה לספורט הישגי. אימוץ שלושת הספורטאים שעוסקים בענפי ספורט שונים ממחיש את האופן בו יכולה תזונה בריאה לסייע להישגים של ספורטאים ולשמור על גופם בריא וחזק.
תוספי תזונה – לתמיכה ושיפור התזונה הנכונה
צריכת תוספי תזונה איכותיים חשובה לכל מי שעוסק בספורט ולכל מי שמעוניין לספק לגופו את כל אבות המזון הנחוצים. חשוב לציין שתוספי התזונה נחוצים לא רק לספורטאים אולימפיים שמעוניינים לשמור על גוף בריא וחזק ולשפר את ההישגים. יחד עם זאת, תוספי התזונה אינם מחליפים מזון וכשמם – הם מהווים תוספת ראויה לתפריט מאוזן.
בין מוצרי החברה ניתן לציין: אבקות חלבון במגון טעמים, ביניהן: אבקת משקה בטעם קפוצ'ינו, אבקת משקה בטעם חלבון וניל, אבקת משקה בטעם שוקולד ואבקת משקה בטעם מלון. כמו כן, מציעה החברה חטיפי בריאות בטעמים שונים, ביניהם: חטיף בטעם שוקולד, חטיף בטעם פירות יער ויוגורט וחטיף חלבונים בטעם וניל. מוצרים נוספים הינם: משקה נמס צמחי בטעם פטל, מרק עגבניות גורמה, משקה שיבולת שועל בטעם תפוח ומגוון ויטמינים ומוצרי טיפוח לעור הפנים.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הרבלייף , חטיף שוקולד
    טלי 08/2019/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממליצה על חטיף שוקולד של הרבלייף זה היחיד שניסיתי
    סגור
  • 1.
    הרבלייף ומשקאות חלבון
    קרן 08/2019/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבלייף עושים מוצרים טובים, אבל לא משנה מי החברה חשוב שתהיה מוכרת, חלבון הכי עוזר לדיאטה. לא חובה מוצר של הרבלייף אבל כן עשיר בחלבונים לדיאטה.
    סגור