תוכן שיווקי

שירות מצברים במרכז הארץ

תוכן מקודם |
מצברים (צילום PIXABAY)
טיפים לקניית מצבר חדש
אז קרה המקרה אשר ידעתם שיקרה בשלב מסוים – המצבר ברכב התרוקן ויצא מכלל שימוש. מה עושים במקרה כזה? דואגים להגיע למוסך או להזמין שירות של מצבר עד הבית ומחליפים את המצבר.
בענייני מצבר שמפסיק לעבוד אין הרבה אופציות נוספות ויש להחליפו. לפני שקונים מצבר חדש כדאי לוודא שהמצבר אכן יצא מכלל שימוש. לא בכל פעם שהאוטו אינו מניע ואין חשמל – צריך להחליף את המצבר. לעתים קרובות ניתן להטעין אותו ולהמשיך לנסוע כרגיל.
חשמלאי רכב מיומן יידע לבדוק האם חובה להחליף את המצבר או שניתן להטעינו ולהשמישו. מצבר הוא מכשיר שכדאי לבדוק את תקינותו אחת לחצי שנה על פי ההמלצות הרשמיות של היצרניות. הופעת כתמים או חלודה על המצבר יכולה להתריע כי יש בו בעיה וצריך לנקותו.
מכיוון שלא תמיד אנו בקיאים מספיק על מנת לקבוע בעצמנו אם צריך להחליף את המצבר או שאפשר לחזור ולהשתמש בו לאחר הטענה, כדאי להתייעץ עם גורם אמין שאתם סומכים עליו. חשמלאי רכב יכול לקבוע אם חובה להחליף את המצבר הקיים שבאוטו שלכם.
שירות מצברים המגיע עד אליכם
אם בדקתם ואתם בטוחים שיש להחליף את המצבר, חשוב לקנות את המצבר החדש ממקור אמין ומוסמך. ישנן חברות המפעילות שירות מצברים במרכז הארץ שיכול להגיע ממש עד אליכם ולסייע לכם להחליף את המצבר. שירות זה ניתן בעלות נמוכה בדרך כלל והוא זמין גם בצפון הארץ ובדרומה.
היתרון של הזמנת מצבר בשירות המגיע עד הבית הוא שלא צריך להמתין שעות רבות לגרר. הזמנת גרר גם יכולה לעלות לכם כסף, תלוי ברמת הביטוח ובחברת שירותי הדרך שלכם. הזמנת גרר והמתנה לו גם אומרת שייתכן ותאלצו לבזבז זמן יקר במוסך. הזמנת מצבר על המקום שמגיע לאוטו שלכם חוסכת את הזמן הזה ויכולה לפנות אתכם להמשך יומכם.
ישנן חברות רבות המציעות שירותים כאלו, כמו חברת לירון מצברים, לדוגמה. ניתן לבדוק ברשת האינטרנט המלצות על חברות שמספקות מצברים ולהתרשם מביקורות גולשים, בטרם מחליטים מאיזה חברה לקנות. גם נושא הזמינות והקרבה של צי המכוניות שלהם ביחס למיקום הספציפי שבו אתם נמצאים ראוי להילקח בחשבון.
כאשר התקבלה ההחלטה על החלפת המצבר חשוב שתוודאו כמה דברים. ראשית, שמספר האמפר של המצבר הוא כזה התואם לרכב שלכם. פרט פשוט זה ניתן לקרוא בספר ההוראות של הרכב, אם אינכם בטוחים בכך. מכוניות בגדלים שונים ועם נפחי מנוע שונים זקוקים לסוג מצבר שונה לעיתים. זה משהו שחשוב ללמוד והוא חלק מהידע הכללי שכדאי שיהיה לכל נהג לגביי הרכב שבו הוא משתמש. הדבר השני הוא נושא האחריות.
חשוב מאוד לקבל תעודת אחריות חתומה ועם תאריך שמופיע עליה. רק אז ניתן להודות לאיש שעזר לכם ולהמשיך לנסוע בבטחה.
תגיות מוסך | מצברים | רכב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה