תוכן שיווקי

Switcher : האביזר הקטן שהופך את הבית לחכם הרבה יותר

תוכן מקודם |
בית חכם (צילום fotolia)
בשנים האחרונות מצמידים את התואר "חכם" ליותר ויותר מכשירים, ולא רק להם. בעקבות הטלפון החכם החלו יותר ויותר מכשירים להפוך ל"חכמים" ומתוחכמים יותר, ובעקבותיהם החלו להופיע גם בתים ובניינים חכמים, ואפילו ערים חכמות. בעוד הכוונה היא לרוב לחיבור ל"אינטרנט של הדברים" (חיבורם של מכשירים, חפצים וכד' שונים לרשת האינטרנט), רבים מאיתנו איננו מודעים לכך שהמרחק בין הבית שלנו לבין "בית חכם" אינו גדול כמו שאולי נדמה בהתחלה. ספציפית, אביזרים יחסית פשוטים מסוימים מאפשרים להפוך את הבית שלנו לבית חכם, בהוצאה כספית זניחה ובלא יותר מדי מאמץ.
הסוויצ'ר – אביזר קטן המאפשר לחלק גדול מהבית להפוך לחכם
דוגמה מצוינת להפיכת הבית ה"טיפש" שלנו לבית חכם באמצעות שימוש באביזר פשוט וזול יחסית, היא מה שמכונה כיום – "סוויצ'ר" - Switcher .
מהו הסוויצ'ר אתם שואלים? ובכן, סוויצ'ר הוא מתג או שקע חכם, כזה המכיל רכיב המתחבר לאינטרנט, ומאפשר לנו לתקשר עימו ולשלוט בו מרחוק, למשל באמצעות הסמארטפון. כך, ניתן לחבר שקע חכם שכזה לכל שקע בבית, ולהפעילו בלחיצת כפתור מהסלון, או באמצעות התחברות לאינטרנט כשאנחנו נמצאים בצידו השני של העולם. להדליק ולכבות את האור בקלות, לוודא שלא השארנו את המזגן דולק או אפילו להדליק את המזגן ולקרר/לחמם את הבית לפני שאנחנו מגיעים אליו – את כל אלו ניתן לעשות בקלות רבה באמצעות השקע החכם של סוויצ'ר.
מוצר נוסף של סוויצ'ר הוא מתג חכם לדוד החשמל. מי מאיתנו לא ייחל לפחות כמה פעמים בחייו בדיוק לאפשרות זו – להפעיל את דוד המים החמים מרחוק, כחצי שעה לפני שאנחנו מגיעים הביתה בלילה או מאימון הספורט, כך שלא נצטרך לחכות להתקלח כשאנחנו עייפים מאוד או מיוזעים ומסריחים מהאימון? באמצעות המתג החכם לדוד ניתן לעשות בדיוק את זה, ולא לחכות יותר לעולם לדוד עבור מקלחת חמה.
מגוון אביזרים חכמים נוספים להפיכת הבית לבית חכם
בעוד הסוויצ'ר מהווה דוגמה בלבד לאפשרות להפוך חלקים שונים בבית לחכמים , ניתן למצוא כיום אביזרים דומים רבים המאפשרים להפוך יותר ויותר פעולות ופונקציות שונות בבית לחכמות ויעילות הרבה יותר.
לדוגמה, ניתן למצוא יום נורות לד חכמות הניתנות לשליטה באמצעות אפליקציה ייעודית או באמצעות הוראה קולית (כך ניתן להורות לאורות בבית להידלק, בדיוק כמו בסרטים עתידניים...). גם גלאי תנועה או גלאי עשן חכמים, הנשלטים מרחוק באמצעות הסמארטפון, זמינים כיום לקנייה במחירים מגוחכים. בקרים השולטים על המזגן, אינטרקום חכם, מנורת לילה חכמה ואפילו מטהר אוויר חכם – כל אלו ועוד רבים נוספים זמינים בחנויות באיכות גבוהה ובמחיר נמוך, ומאפשרים ליצור בית חכם למהדרין, במאמץ מינימאלי והוצאה כספית נמוכה ביותר.
בעוד נראה כי העתיד הלא רחוק במיוחד טומן בחובו התפתחויות טכנולוגיות נוספות משמעותיות ביותר ובלתי צפויות לרוב, כבר היום ניתן ליהנות מפירות הטכנולוגיה של ימינו בבית החכם שנעצב לעצמנו.
היכנסו לאתר רשת אייבורי מחשבים וסלולר המשווק מגוון מוצרי בית חכם ממותגים שונים כולל Homeetec Switcher, Xiaomi ועוד
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה