תוכן שיווקי

רק בריאות: על חשיבות ניתוח עם אורתופד מומחה

תוכן מקודם |
פציעת ספורט (צילום PIXABAY)
הרגע שבו אתם חשים כאבים באזורים שונים בגוף, הוא הרגע שבו אתם מבינים כי הגוף מעביר לכם מסר. בשגרה הקדחתנית, לא תמיד אתם מוצאים את הפנאי לערוך בדיקות, ולטפח את המכונה החשובה מכל: הגוף שלכם. לא במקרה ישנם אלו המעידים כי כאב הוא מתנה, זאת מאחר ומדובר על סימפטום שדורש מהם לעצור, להעניק לגוף תשומת לב ולטפל בכאבים.
מה קורה בעת שאתם חשים כאבים עזים ומתמשכים במפרק הירך? סביר מאד כי לאחר בדיקות מעמיקות ואבחונים על ידי האורתופד, יומלץ לכם לעבור ניתוח החלפת ירך. מדובר על ניתוחים ששביעות הרצון מהם גבוהה מאד, כאשר המפתח להצלחה הוא בין היתר הבחירה באורתופד מומחה ומומלץ. הכירו גם אתם את ד"ר רמי כרדוש.
אל תתעלמו מהכאבים, הגיעו לאבחון אצל ד"ר כרמי כרדוש
הרפואה יודעת כיום להעניק מענה רפואי הולם למטופלים, זאת הודות למיכשור מתקדם ולמומחים בעלי ניסיון מקצועי רב. אורתופד מומחה, יוכל לאתר דלקות וזיהומים, להבין מהו מקורם של כאבים שמפרים את שלוותכם ולהמליץ לכם אודות טיפולים שמרנים או ניתוחים מורכבים יותר.
ד"ר רמי כרדוש הינו אורתופד מומחה, שאת לימודיו סיים באוניברסיטת תל אביב בשנת 1998. כידוע, לצד לימודי הרפואה שאורכים 6 שנים, נדרשת גם התמחות של כ-7 שנים – אותה הוא סיים בשנת 2005. כל אורתופד עובר התמחות ספציפית, וד"ר רמי כרדוש כיום הינו מומחה להחלפות מפרקי ירך.
הקשר בין הגישה הטיפולית ושביעות רצון המנותחים
למצוא אורתופד ומנתח טוב זו לא משימה קלה, זה נכון. עם זאת, עדיף לבצע השוואות בין מספר מנתחים, ובסופו של דבר לתאם ניתוח עם האורתופד המומלץ, המקצועי והיסודי ביותר. ד"ר כרדוש, בהשוואה למנתחים אחרים, מבצע ניתוחים של החלפות מפרק ירך ב"גישה הקדמית". מדובר על גישה מתקדמת, המבוססת על חתך קטן ועל נזק מזערי בהחלט לרקמות הרכות.
הכל מתחיל באבחון מקצועי ויסודי
מה שמביא אתכם לרוב לבדיקה, הם הכאבים. תפקידו של הרופא המטפל הוא להבין מהם מקורם, ואיך ניתן לפטור אתכם מאותם כאבים. שימו לב, כי תחילה תינתן עדיפות לטיפול שמרני, כאשר הניתוח יהיה המוצא האחרון. אבחון יסודי ומקצועי הינו אחד השלבים הקריטים ביותר, שכן אבחון לא מתאים יגרור גם טיפול לא מתאים. כך, אתם עתידים לסבול עוד זמן רב מכאבים, הימנעויות ושגרת חיים שמשתבשת. חשוב לציין זאת על מנת לחדד שוב את חשיבותו של אורתופד מומחה ובעל ניסיון רב בתחום.
איך לבחור אורתופד מומחה ומנתח להחלפת מפרק ירך?
בסופו של דבר, אתם מפקידים את הדבר החשוב לכם מכל – הגוף שלכם והבריאות שלכם. לכן, רגע לפני שאתם מתאמים ניתוח, דעו מהם הדברים החשובים ביותר שיש להבטיח:
  • ראשית, ניסיון האורתופד והמוניטין שלו. ד"ר רמי כרדוש בעל רזומה עשיר, הכולל גם תפקידים של סגן מנהל מחלקה ומנהל השרות לטראומה אורטופדית באסף הרופא. בנוסף, הרצה לאורך השנים, לקח חלק בהשתלמויות והיה חבר באיגודים מקצועיים. כיום, הוא חבר בהסתדרות הרפואית בישראל וגם באיגוד הישראלי לאורתופדיה.
  • שנית, הגישה והשירות. לצד הכישורים המקצועיים של האורתופד, חשוב לתת גם דגש ליחס הניתן לכם. מטבע הדברים, לקראת ניתוח החלפת מפרק ירך אתם מעט חוששים ומאד מתוחים. בין היתר, תפקידו של הרופא הוא להרגיע אתכם, ולהשרות עליכם תחושה טובה, נעימה ובטוחה.
  • ובנוסף, הגישה הטיפולית. כל אורתופד ניצמד לגישה טיפולית שונה, וחשוב שאתם תדעו לקראת מה אתם הולכים. ד"ר כרדוש מאמין בגישה ניתוחית זעירה, שידועה גם בשם נוסף – הגישה הקדמית. הגישה הזו נחשבת למתקדמת ובטוחה יותר, תוך שהיא חוסכת סבל מיותר ותקופת החלמה ממושכת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה