קריפטו

הביטקוין יזנק ל-70 אלף דולר? זה מה שהאנליסטים צופים שיקרה

בתקופה האחרונה הביטקוין חווה כמה עליות משמעותיות, כאשר הצליח לשבור שיא מזה שנתיים ולחצות את רף ה-60 אלף דולר. אנליסטים רבים מאמינים כי הוא צפוי בהמשך להיסחר גם ב-70 אלף דולר, וזאת על רקע מגמת קניית מגמות הסל אשר עוקבות אחר המטבע הפופולרי
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
לאחרונה מחיר הביטקוין עלה באופן משמעותי, כאשר הוא הצליח לחצות את רף ה-62 אלף דולר ובכך הצליח לראשונה מזה שנתיים. אחת הסיבות המשמעותיות שהובילו לעלייה בערכו היא בזכות תעודות הסל שעוקבות אחר הביטקוין, והשאלה שמהדהדת באוזניי הסוחרים היא האם המגמה הזו תימשך, ולאן עוד צפוי להגיע המטבע הפופולרי?
אנליסטים רבים בעולם מאמינים כי מחיר הביטקוין אכן צפוי להציג עליות משמעותיות נוספות גם בשבוע הקרוב, וזאת לאור העובדה כי סוחרים רבים ממשיכים לקנות את תעודות הסל ללא הפסקה. למעשה, כאשר הסוחרים נותנים את אמונם באחד ממטבעות הקריפטו, הוא מזנק כמעט באופן מיידי. אם המגמה הנוכחית בשוק תימשך ואיתה העלייה בשיעור הרכישות של קרנות הסל, מחיר הביטקוין צפוי להתקדם לכיוון ה-70 אלף דולר, ולמעשה מדובר בשיא של כל הזמנים.
 
אלעד נומברג, סמנכ"ל בית השקעות למטבעות דיגיטליים פרוקסיביט, התייחס למצב בשוק ומסר כי: "העלייה האחרונה במחירו של ביטקוין מתרחשת על רקע הזרמות כספיות עצומות לתעודות הסל ספוט, אשר ראו הוספה של למעלה מ-12,000 הזרמות ההון החדשות אל תוך תעודות הסל המבוססות ביטקוין מהוות אות לביטחון מחודש בשוק הקריפטו, ומסמלות עדות לכך שהמשקיעים ממשיכים לראות בביטקוין נכס מוביל להשקעה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה