קריפטו

סם בנקמן-פריד נידון ל-25 שנה בכלא: "זה רודף אותי כל יום"

סם בנקמן-פריד, נוכל הקריפטו שהואשם בשבעה סעיפי מרמה, קשירת קשר והלבנת הון, זאת לאחר שבורסת הקריפטו שבבעלותו FTX, קרסה בין לילה אחד וריסקה 8 מיליארד דולר של המשקיעים, קיבל גזר דין של 25 שנות מאסר: 
מערכת ice | 
סם בנקמן פריד, מייסד FTX (צילום vecteezy, freepik, יוטיוב/ CNBC)
סם בנקמן-פריד, הידוע בכינויו נוכל הקריפטו, שזעזע את עולם מטבעות הקריפטו אחרי שנחשפו אחרי שורה של הונאות על חשבון משקיעים בבורסת מטבעות הקריפטו שלו, FTX, קיבל את גזר הדין הסופי שלו בסיפור שטלטל את העולם אחרי שבית המשפט במנהטן גזר עליו 25 שנות מאסר בפועל.
העונש שקיבל בנקמן-פריד הוא קצר יותר ממה שדרשה התובעת, 40 עד 50 שנה בכלא. בנקמן-פריד בן ה-32 הביע את התנצלותו במהלך הדיון כלפי לקוחות, משקיעים ועובדים של בורסת הקריפטו אותה ניהל, זאת לאחר שקרסה במפתיע תוך מספר ימים והותירה את המשקיעים המומים ובהפסדים של מיליארדי דולרים.
 
על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, במהלך הדיון שלו ורגע לפני גזר הדין שקיבל, אמר נוכל הקריפטו על דוכן הנאשמים בבית המשפט כי "הרבה אנשים מרגישים מאוד מאוכזבים. ההחלטות שלקחתי רודפות אותי כל יום. אני מצטער על זה. אני מצטער על מה שקרה בכל שלב".
כזכור, בנקמן-פריד, שנחשב לאחד האנשים המצליחים והעשירים בעולם, התברר כאחד הנוכלים הגדולים ביותר בעולם, אחרי בשנת 2022, לפני כשנה וחצי, בורסת הקריפטו שבבעלותו FTX, קרסה בין לילה אחד וריסקה 8 מיליארד דולר של המשקיעים ברגע אחד. הוא הורשע בשבעה סעיפי מרמה, קשירת קשר והלבנת הון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה