קריפטו

הון של 43 מיליארד דולר: זה האסיר העשיר בהיסטוריית ארה"ב

לאחר שהודה כי הפר את חוקי הלבנת ההון בארה"ב, מחר יינתן גזר הדין של צ'נגפנג זהאו, מייסד פלטפורמת הקריפטו בייננס לשעבר והוא צפוי להיות האסיר העשיר בהיסטוריית ארצות הברית
מערכת ice | 
השקעות קריפטו (צילום shutterstock)
על פי הערכות, בייננס ככל הנראה הניבה הכנסות שנתיות של כ-9.8 מיליארד דולר בחודש מרץ. למרות חוסר הוודאות סביב פסק הדין של ז'או וההסתבכויות המשפטיות של Binance, הפעילות השוטפת של הבורסה נמשכת ללא הפרעות משמעותיות. 
המשקיעים דיווחו על שינוי מועט בחוויית המסחר, ויש הטוענים שההסדר מספק וודאות על רקע המשך הבדיקה הרגולטורית.  עיתונאים בעולם מבהירים שאם השופט יקבע כי ג'או צריך להכלא, הוא ירשם בספרי ההיסטוריה כאדם העשיר ביותר שישב בכלא פדרלי בארה"ב. - וההון האישי הקשור איתו, בשווי של 43 מיליארד דולר, יישאר ללא פגע.
 
העושר של ז'או צפוי לגדול ככל שהעסקים של בייננס מואצים על רקע ההתמודדות האחרונה של מטבעות הקריפטו. למרות מתן תואר המנכ"ל כחלק מעסקה עם הממשלה, קשה להתעלם מהשפעתו המתמשכת של המייסד על החברה.
בשבוע שעבר, ציינו התובעים כי הם מעוניינים להטיל על זהאו עונש של 36 חודשי מאסר. לדבריהם, הכפלת העונש נובעת מהסיבה כי העבירות שביצע זהאו הינן חמורות. לצד זאת, הדגישו התובעים כי בדרך זו מסר חובת הציות לחוק יועבר לכלל האזרחים בצורה היעילה ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה