קריפטו

ניגריה מגיבה להאשמות של בורסת הקריפטו: "טקטיקות של חברה נואשת"

בפוסט בבלוג שלו תיאר ריצ'רד טנג, מנכ"ל בינאנס, כיצד ביקשו ממנו בכירים במדינה שוחד על מנת "לפתור את הבעיות המשפטיות" של החברה. כעת, מתפרסמת לראשונה התשובה הרשמית לטענות
מערכת ice | 
ביטקוין - אילוסטרציה AI (צילום vecteezy)
הקרב בין ניגריה לחברת הקריפטו בינאנס מתחמם. כעת, גורמים רשמיים בממשלה הניגרית מכחישים את הטענות כי ביקשו שוחד על מנת לפתור את הסוגיה המשפטית מול החברה. החברה ממשיכה להופיע בכותרות לאחר שמנכ"ל החברה לשעבר נשלח לכלא לארבעה חודשי מאסר
על פי דיווח באתר Crypto.news ב-7 במאי פרסם מנכ"ל בינאנס פוסט בבלוג שלו בו הוא מתאר את התנהלות החברה מול הממשלה הניגרית. במשך שנה מתנהל קרב משפטי בין בורסת הקריפטו הגדולה בעולם לממשלה. הניגרים מאשימים את בורסת בינאנס בהעלמת הון ומימון ארגוני טרור. בעקבות האישומים שני בכירים בחברה נעצרו והם ממתינים כעת למשפט. אחד מהנאשמים ברח מהכלא בחודש שעבר והגיע אל קנייה, אך הוסגר בחזרה לניגריה. 
 
בבלוג מתאר מנכ"ל בינאנס, ריצ'רד טנג, כיצד ביקשו ממנו גורמים רשמיים בממשלה הניגרית תשלום שוחד על מנת "לפתור את הבעיות המשפטיות" העומדות בפני החברה. במסגרת חקירות אלו נאסר המסחר בבורסה בתוך ניגריה, ומשקיעים רבים מהמדינה הביעו חשש לגבי הוואקום הנוצר במדינה. 
אתמול (רביעי) שחררה ממשלת ניגריה הודעה רשמית בה היא מכחישה את האשמות השוחד. לדבריה, להאשמות של טנג אין תוכן והן משוללות יסוד. ההודעה הרשמית מכנה את הפרסומים של בינאנס "טקטיקה של חברה נואשת להסיר מעליה את האישומים הפליליים מולם היא עומדת בניגריה". בורסת בינאנס והעומד בראשה טרם הגיבו להודעה הרשמית ממשלת ניגריה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה