קריפטו

הקריפטו היומי: דוג'קוין שובר (שוב) את השיא השלילי שלו

המטבע שזכה לתמיכת מייסד טסלה אילון מאסק ובעל קבוצת הכדורסל דאלאס מאבריקס מארק קיובן ממשיך להידרדר לשפל של כמעט שנה, בעוד יתר המטבעות יורדים, אך בשיעורים מתונים
מערכת ice | 
הדוג'קוין בקריסה (צילום pixbay edit ice)
שוק הקריפטו פותח את השבוע הנוכחי בירידות, אם כי מדובר בירידות קלות בלבד, שככל הנראה לא מייצגות מגמות עתידיות.
ביטקוין, המטבע המרכזי בשוק, ירד בשיעור של 1.7% למחיר של 38,500 דולר למטבע ושווי שוק של 731 מיליארד דולר – ערכים כמעט זהים לאותה שעה לפני שבוע.
את'ריום, המטבע השני בחשיבותו, רשם ירידה בשיעור של 1.8% למחיר של 2,540 דולר למטבע ושווי שוק של 305 מיליארד דולר – נתונים נמוכים בכשני אחוזים ושלושת-רבעי לעומת אותה שעה ביום ראשון שעבר.
ביננס קוין, המטבע של בורסת המסחר המובילה, ירד בשיעור משמעותי יחסית של 2.43% למחיר של כ-369 דולר למטבע ושווי שוק כולל של כ-91 מיליארד דולר. מדובר בירידה של כ-1.8% בשבוע האחרון.
ריפל, המטבע שהפגין בזמן האחרון יציבות יוצאת דופן לעומת התנודתיות של שאר השוק, רושם גם היום את אחת הידירות הקטנות ביותר בטבלה, בשיעור של 0.93%, ומגיע למחיר של 78 סנט למטבע ושווי שוק כולל של כ-37.5 מיליארד דולר – מספרים גבוהים ביותר מ-6.5% לעומת השבוע שעבר.
קרדאנו, שחווה בחודשים האחרונים תקופה קשה, מפתיע עם הירידה הקטנה בטבלה, פחות מרבע אחוז, למחיר של 79 סנט למטבע ושווי שוק כולל של 26.6 מיליארד דולר. עם זאת, בטווח השבועי הוא רשם את אחת הירידות המשמעותיות ביותר.
 
מי שרשם ירידה משמעותית עוד יותר הוא דוג'קוין, שממשיך לאבד גובה ומגיע למספרים הנמוכים ביותר שלו מאז הזינוק באפריל 2021 – 11 סנט למטבע ובקושי 15 מיליארד דולר שווי שוק, הידרדרות של 7.8% בשבוע האחרון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה