קריפטו

הקריפטו היומי: אחרי סופ"ש ירוק, המטבעות חוזרים לאדום

העליות החדות של סוף השבוע התחלפו בירידות לא מאוד חדות, אך גם לא מאוד קלות. מי שהוביל את המגמה הוא קרדאנו. ביננס קוין עדיין נמצא בזינוק שבועי משמעותי
מערכת ice | 
קריפטו בירידה (צילום vecteezy)
מטבעות הקריפטו המרכזיים חזרו היום לירידות שערים, לאחר סוף שבוע של עליות שהביא את רובם לשיאים של מספר שבועות. הירידות הובילו את השוק בכללותו לשווי של 1.13 טריליון דולר לפי אתר CoinGecko, העוקב אחר למעלה מ-13,000 מטבעות קריפטו. מדובר בירידה יומית של 1.9%, ועלייה שבועית של 4%.
ביטקוין, המטבע המרכזי בשוק, ירד בשיעור של שני אחוזים ושליש למחיר של 23,228 דולר ושווי שוק כולל של 443.5 מיליארד דולר, שהם עדיין 5.4% מעל הערכים שבהם היה לפני שבוע.
את'ר, המטבע השני בחשיבותו, שלאחרונה הוביל את מגמת העלייה, רשם היום ירידה בשיעור של כמעט שלושה אחוזים למחיר של 1,668 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 202.5 מיליארד דולר. לעומת יום שני שעבר זוהי עלייה של כמעט שמונה אחוזים.
ביננס קוין, המטבע של בורסת המסחר הקריפטוגרפית הפופולארית בעולם, ירד בכשני אחוזים ושליש למחיר של 286 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 46 מיליארד דולר – ומחזיק בנתון הזינוק השבועי המשמעותי ביותר, בשיעור של כ-11.5%.
 
ריפל ירד היום בשיעור של 3.3% למחיר של 37 סנט למטבע ושווי שוק של 18.2 מיליארד דולר, אך עדיין נמצא בעלייה שבועית של כשמונה וחצי אחוזים.
קרדאנו ירד בשיעור של 3.6% ביום ועלה ב-3.4% בלבד בשבוע, למחיר של 51 סנט למטבע ושווי שוק כולל של 17 ורבע מיליארד דולר.
ודוג'קוין ירד בשיעור של 2.8% היום, אך עלה בכמעט חמישה אחוזים בשבוע האחרון. המחיר ירד אל מתחת לרף 7 הסנט ושווי השוק הכולל מתקרב שוב לרף 9 מיליארד הדולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה