קריפטו

הקריפטו היומי: את'ר צונח, ומושך את השוק כולו לירידה

המטבע השני בגודלו בשוק שוב ירד בשיעור משמעותי, ומשך איתו את כל יתר המטבעות, שירדו בשיעורים קטנים יותר אך בכל זאת מדאיגים. האם התנודות ימשיכו?

מערכת ice | 
אתריום (צילום pixabay, vecteezy)
היויו של השבועות האחרונים נמשך: גם היום רשם את'ר, המטבע השני בגודלו בשוק הקריפטו, ירידה משמעותית למדי, והוביל מגמה של ירידה בכל המטבעות המרכזיים שרשמו ירידות מעט קלות יותר. המטבע ירד בשיעור של 4.77% ביממה האחרונה, למחיר של 1,588 דולר ושווי שוק כולל של 194 מיליארד דולר. במבט רחב יותר, המצב עדיין טוב, שכן הוא גבוה בכמעט 13% מערכו לפני שבוע.
ביטקוין, המטבע הגדול ביותר בשוק, ירד בשיעור מתון יותר של כאחוז וחצי, למחיר של 22,883 דולר למטבע ושווי שוק של 438.5 מיליארד דולר, המהווים עלייה בשיעור של כמעט 9% לעומת יום שלישי שעבר.
ביננס קוין, המטבע של בורסת המסחר הקריפטוגרפית הפעילה ביותר בעולם, ירד בשיעור יומי של 2.1% אבל בטווח השבועי עלה בשיעור מכובד של 15.4%, למחיר של 280 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 45.3 מיליארד דולר.
ריפל רשם ירידה יומית של 1.8% למחיר של 37 סנט ושווי שוק כולל של 18 מיליארד דולר, המהווים עלייה של 12% בשבוע, בעוד קרדאנו ירד בשיעור גבוה יותר של כשלושה אחוזים למחיר של 49 סנט למטבע ושווי שוק של 16.9 מיליארד דולר, כך שכעת ההפרש בין שני המטבעות הצמודים הללו גדול מכפי שהיה בשבוע האחרון.
 
דוג'קוין ירד גם הוא בקרוב לשלושה אחוזים, למחיר של 6 סנט למטבע ושווי שוק של 8.84 מיליארד דולר, אך עדיין נמצא כשמונה אחוזים מעל שוויו בשלישי שעבר.
תמונת המצב הכוללת בשוק, לפי אתר CoinGecko, המנטר יותר מ-13,000 מטבעות קריפטו שונים, היא ירידה יומית בשיעור של 2.1% ועלייה שבועית בשיעור של כ-11%, לשווי כולל של 1.1 טריליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה