קריפטו

ה-SEC מגביר את הפיקוח על הקריפטו

ה-SEC מכריז על הקמת שני משרדים חדשים אשר ינוהלו על ידו: הראשון מטרתו לעסוק במדעי החיים והשני והמעניין יותר מטרתו יהיה לעסוק בנכסי הקריפטו
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
הרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC) הכריזה ביום שישי כי תקים שני משרדים חדשים. המשרד הראשון שיוקם מטרתו יהיה לעסוק בנכסי הקריפטו (Office of Crypto Assets) ואילו המשרד השני יעסוק בסקטור מדעי החיים (Office of Industrial Applications and Services). שני המשרדים החדשים יצטרפו לשבעת המשרדים הייעודיים הפועלים תחת הרשות האחראית על ניהול מסמכים תאגידיים.
 
בשנים האחרונות מטבעות הקריפטו הפכו לפופולאריים יותר ויותר. השתלבותם עם המערכת הפיננסית המבוקרת גורמת לכך שהרגולטורים השונים צריכים להתמודד בתחום שאינו מפוקח ברובו ולכן ניהול הסיכונים מאתגר הרבה יותר. על כך אמר מנהלת החטיבה למימון תאגידי רנה ג'ונס – "בעקבות הצמיחה בתחום נכסי הקריפטו ובתעשיית מדעי החיים, הבנו שיש צורך לספק סיוע גדול ומקצועי יותר".
 
יש לציין שלמרות הפופולאריות הרבה של מטבעות הקריפטו שנת 2022 אינה שנה טובה למטבעות אלה. בין אם מדובר על רקע המלחמה באוקראינה, שיעורי אינפלציה הגבוהים בעשורים האחרונים ומדיניות מוניטריות מהודקת הרבה יותר הביקוש לקריפטו נמצא בירידה. עכשיו נותר לראות מה תהיה השפעת הקמת משרד ברשות לניירות ערך האמריקאי על הקריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה