קריפטו

ג'יי.פי מורגן ממנה את הבכיר בצלזיוס הישראלית לרגולטור הקריפטו

ענקית בנקאות ההשקעות בארה"ב מינתה את אהרון איובין לראש מדיניות הרגולציה של קריפטו, כאשר לפני זה הוא עבד בחברת צלזיוס הישראלית, שפשטה רגל
מערכת ice | 
ג'יי.פי. מורגן (צילום shutterstock)
הבנק ג'יי פי מורגן, מינה היום (רביעי) את אהרון איובין לראש מדיניות הרגולציה של קריפטו, תפקיד חדש שנוצר בחברה, כך על פי דיווח של בלומברג. ענקית בנקאות ההשקעות בארה"ב מעוניינת להרחיב את היקף הרגולציה של הנכסים הדיגיטליים שלה, לאור התנאים הפכפכים בשוק בחודשים האחרונים עם ירידה בערכים של מטבעות קריפטוגרפיים ומספר חברות שהופכות לחדלות פירעון.
איובין עבד בעבר באחת מהחברות הללו ובילה שמונה חודשים כמנהל ענייני מדיניות ורגולציה עבור מלווה הקריפטו Celsius Network, חברה שהגישה בקשה לפשיטת רגל בחודש יולי האחרון. איובין מילא את התפקיד הזה מפברואר עד ספטמבר השנה, כך על פי עמוד הלינקדאין שלו.
 
מנכ"ל ג'' פי מורגן, ג'יימי דימון, ידוע בזכות הזלזול שלו במטבעות קריפטוגרפיים, כאשר לאחרונה התייחס לאסימוני קריפטו כ"פונזיים מבוזרים". עם זאת, הוא שיבח את טכנולוגיית הבלוקצ'יין, ציין את ההיבטים ה"אמיתיים" המסוימים שלה, והשתמש כדוגמה בפלטפורמת Onyx של ג'' פי מורגן לתשלומים סיטונאיים. לאחרונה, ממשלת ערב הסעודית, מינתה את ג'יי פי מורגן כאחד הבנקים האחראים לטיפול בחובותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה