השוק

ג'יי פי מורגן בסטראט אפ חדש: זה הצעד שהוכרז

הבנק שנתקל בתחרות עיקשת מצד חברות פינטק שצומחות, רוכש כעת סטארטאפ משלו בתחום ומנסה לצמצמם את הפערים
מערכת ice | 
ג'יי.פי. מורגן (צילום shutterstock)
ג'יי פי מורגן הסכים לרכוש סטארטאפ תשלומים בשם Renovite כדי להדוף איומים מחברות פינטק כולל Stripe ו-Block. גורמים בבנק, שהוא שחקן מרכזי בזירת התשלומים העולמית, אמרו כי רכישת Renovite תזרז את יכולתו להפיץ הצעות חדשות לסוחרים. בעוד שג'יי פי היא הספקית הגדולה בעולם של שירותי סוחר לפי נפח עסקאות, סטארטפים הצומחים במהירות כגון סטרייפ ובלוק, טיפסו בדירוג בשנים האחרונות, הודות למכירות מסחר אלקטרוני פורחות וריבוי שיטות תשלום חדשות. רוכשי סוחרים הם ספקים חיוניים מאחורי הקלעים המאפשרים למוכרים לקבל תשלומים אישיים ומקוונים, תוך שמירה על נתח קטן מכל עסקה.
 
למרות הפעלת מערך תשלומים, שמעבד יותר מ-9 טריליון דולר מדי יום במספר עסקים, הכנסות הסוחר של ג'יי.פי.מורגן מרכישת הכנסות נתקעו בשנה שעברה, בין השאר בגלל שהוא היה בפיגור בכמה מקטעי מסחר אלקטרוני והציע פחות שירותים מכמה יריבי פינטק, אמר ראש התשלומים העולמי, טקיס גאורגקופולוס בכנס משקיעים במאי. "שינוי התמונה הוא סיפור גדול מאחורי ההשקעות שלנו", הכריז גאורגקופולוס.
 
רכישת Renovite , היא האחרונה בשורה של עסקאות פינטק שבוצעו תחת המנכ"ל ג'יימי דימון. מאז סוף 2020, הבנק רכש לפחות חמישה סטארט-אפים, מפלטפורמת השקעות ESG ועד ל-roboadvisor שבסיסו בבריטניה, בנוסף לביצוע סדרה של השקעות פינטק קטנות יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה