קריפטו

ההישג האדיר של קרן הסל שמחקה את הביטקוין: "זאת רק ההתחלה"

לאחרונה אושרו קרנות סל אשר מחקות את הביטקוין על ידי הרשות לניירות ערך האמריקנית.  הקרן ETF של בלאקרוק השיגה אבן דרך משמעותית במיוחד, כאשר חצתה את רף המסחר הכולל של מיליארד דולר
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום pixabay)
רק לאחרונה הפכה הקרן שמחקה את הביטקוין (ETF) של בלאקרוק לרשמית, לאחר שקיבלה את האישור של הרשות לניירות ערך האמריקנית. נתונים מראים כי הקרן הצליחה להשיג אבן דרך משמעותית כאשר עברה את רף המסחר של מיליארד דולר, ובכך השיגה את אחד ההישגים המרשימים שקרן סל חדשה יכולה לרשום.
הקרן עצמה החלה להיסחר בסך הכל ב-12 בינואר, אך כבר הגיעה להישג המשמעותי שלה. "אנו נרגשים לראות את הקרן מגיעה לאבן דרך כל כך משמעותית כבר בשבוע הראשון שלה, המשקפת ביקוש חזק ביותר של משקיעים", אמר רוברט מיטצ'ניק, ראש תחום נכסים דיגיטליים בבלאקרוק. "זאת רק ההתחלה. יש לנו מחויבות ארוכת טווח המתמקדת במתן גישה למשקיעים לתעודות סל איכותיות".
 
קרן הסל מורכבת מ-99% ביטקוין. לפי הנתונים, היא רושמת עד כה מחזור מסחר יומי של כ-14 מיליון מניות, והנתון צפוי לעלות בהמשך למספרים גבוהים בהרבה. אין ספק כי קרנות הביטקוין אשר אושרו לאחרונה, עשויים להפוך את עולם הקריפטו לנגיש בפני מיליוני אנשים שחששו להתנסות מהשקעה בו, בשל חשש מ"אי יציבות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה