קריפטו

סוחרים בביטקוין? זו המדינה הבאה שתשיק קרנות סל בתחום

לאחר אישור קרנות הסל אשר עוקבות אחרי ביטקוין בארה"ב, בכירים בשוק מנסים לחזות מי תהיה הנציגה הבאה בתחום - כאשר אוסטרליה מסתמנת לתפוס את המקום הראשון. "מובילה על הונג קונג וסינגפור בשלב זה", אמר בכיר
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום freepik)
לאחרונה אושרו בארה"ב ע"י הרשות לניירות הערך האמריקנית קרנות סל מחקות ביטקוין. השאלה הנשאלת היא – מי תהיה הבאה בתור? בהתחשב בתחזיות של בכירים בשוק, מדינות רבות באזור אסיה עשויות להפוך להיות מרכזי קריפטו, והציפיות לתעודות סל שעוקבות אחר מטבע המסחר הדיגיטלי באזור גבוהות במיוחד. עם זאת – יכול להיות שהישועה תגיע דווקא ממקום לא צפוי.
לפי דיווח של CoinDesk, אנליסטים רבים בתחום מאמינים כי דווקא אוסטרליה עתידה להיות המדינה הבאה שתאשר תעודות סל שעוקבות אחרי הביטקוין. גם הונג קונג הביאה עניין רב בדבר, ומדינות אחרות צפויות להצטרף למהלך. "אוסטרליה בהחלט מובילה על הונג קונג וסינגפור בשלב זה", אמר בכיר.
 
"מספר רב של אזרחים באוסטרליה מתעניינים באופן ניכר בהשקעות בתחום. כמו כן, הבורסה לניירות ערך האוסטרלית מאורה לאשר במחצית הראשונה של 2024 קרן נסחרת בבורסה אשר צמודה למחיר הביטקוין", נכתב בדו"ח שיצא בנושא.
לסיכום, אם אתם חובבי קריפטו ומעוניינים לדעת איפה היעד הבא בו כדאי לכם להשקיע – כדאי לכם לסמן את היבשת המרוחקת כמדינה הבאה עשויה לטרוף את השוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה