תרבות ופנאי

כדת משה וישראל: אלינה איה לוי השלימה את הליך הגיור ונישאה לבן זוגה

לאחר שסיימה הליך גיור, השחקנית אלינה איה לוי נישאה היום לבן זוגה, דור. זוהי חתונתם השלישית במספר של השניים. "לא יהיו מילים שיתארו את ההתרגשות שחווינו היום",  סיכמה 
רוני שיינר |  1
אלינה לוי (צילום אינסטגרם)
השחקנית אלינה איה לוי, שהתפרסמה כשנכנסה כדיירת בעונה השנייה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול", נישאה היום לבן זוגה, דור פרי. 
אלינה, שנולדה בקייב שבאוקראינה בשם אלינה בוגטקו, עלתה עם משפחתה לישראל בשנת 1995. בשנת 2014 החלה תהליך גיור, אך אולצה להפסיק אותו בהוראת הרבנות, מאחר ולמדה באותו זמן בבית ספר משחק וסירבה להפסיק את הלימודים. 
לאחר ה- 7 באוקטובר, החליטה אלינה כי היא רוצה לחזור ולסיים את הליך הגיור שהתחילה. "בתוך הימים האלה של הלב השבור, למרות שתמיד ידעתי, זה נהיה לי בהיר יותר מתמיד- הנשמה שלי יהודייה", שיתפה את עוקביה באינסטגרם. 

אלינה איה לוי ודור פרי (אינסטגרם)
היום נישאה אלינה, כדת וכדין, לבן זוגה, הכותב והעורך דור פרי. זוהי חתונתם השלישית: הפעם הראשונה הייתה בתקופת הקורונה, אז נישאו בטקס אינטימי בחוף הים, בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים. כעבור חצי שנה נישאו בשנית, כשהם מוקפים ב-200 חברים, בני משפחה וסלבס. השניים הורים לאוליבר בן השנה וחצי. 
אלינה ניצלה את היום המיוחד לחגיגה כפולה: גם חתונה, וגם ציון סיום הליך הגיור שעברה. היא שיתפה: "לא יהיו מילים שיתארו את ההתרגשות שחווינו היום, תהליך שהחל לפני 14 שנים, עם כל- כך הרבה עליות ומורדות, שיברונות לב, כעס, שברון אגו וצמיחה רוחנית מבורכת. סיימתי את תהליך הגיור שלי והנשמה שלי סוף סוף מרגישה שהיא הגיעה הביתה ברוך השם". 
אלינה המשיכה וכתבה: "ו' באדר, תאריך הלידה מחדש שלי, של אלינה איה (ראשי תיבות של 'אם ירצה השם') פרי, ואוליבר מיכאל פרי... דור שלי, תודה על המסע המשותף המופלא הזה, כמה התרגשתי איתך היום". 
שיהיה במזל טוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל טוב!
    יוליה 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המון מזל טוב!! מי יתן וכל מי שרוצה להיות יהודי מתוך הלב והנשמה שלו יעשה זאת בהקדם. היום הרבה יותר קל מבעבר להתכונן למבחני הרבנות יש את נתיב גיור שיש קורסים בחינם לגמרי שמכינים בכל מני שפות למבחני הרבנות
    סגור