תרבות ופנאי

ציון ברוך זועק: "כנסו עכשיו לבית לחם ותרימו אותה באוויר"

אחרי הפיגוע הרצחני, הקומיקאי והשחקן כתב בסטורי שהעלה לאינסטגרם הפרטי שלו: "מחר זה יהיה באילון ומה תגידו? כנסו עכשיו לבית לחם ותרימו אותה באוויר", הוא גם הוסיף בקריאה למנהיגים: "ממשלת הימין, תתעוררו". 
מערכת ice |  5
ציון ברוך (צילום אבישג שאר ישוב)
אחרי הפיגוע הקשה והרצחני שהתרחש הבוקר [חמישי] סמוך למעלה אדומים, שורה של סלבס ומשפיעני רשת רבים החלו לפרסם תגובות זועמות ברשתות החברתיות שלהם, הם שהם קוראים לפעול ביד קשה ולטפל במצב בחומרה הנדרשת. גם ציון ברוך היה ביניהם.
הקומיקאי והשחקן כתב בסטורי שהעלה לאינסטגרם הפרטי שלו: "מחר זה יהיה באילון ומה תגידו? כנסו עכשיו לבית לחם ותרימו אותה באוויר", הוא גם הוסיף בקריאה למנהיגים: "ממשלת הימין, תתעוררו". 
 
גרינברג כתבה: "די ריבונו של העולם, אי אפשר כל בוקר לקום לעוד בשורה קשה, זה יום יומי ואין לזה סוף. מי שם לזה סוף? מי יתן לנו ביטחון במדינה שלנו? מי?", עוד היא כתבה בסטורי הכואב: "להסתובב ברחובות הפך להיות בין הדברים הכי מסוכנים במדינת ישראל, לאן הגענו"
כזכור, קודם לכן היה זה אייל גולן שכתב בזעם: "עונש מוות למחבלים וגירוש המשפחות. נמשיך להילחם עד הניצחון המוחלט. עם ישראל חי".  גם נועה קירל התייחסה: "עוד בוקר טרגי במציאות הבלתי נתפסת שהמדינה שלנו עוברת. אני משתתפת וכואבת את צער משפחת הנרצח ומתפללת לשלום הפצועים שנלחמים על חייהם". 
 
סטטיק: "כמה עוד אפשר לקום לחדשות כאלה?", מירן בוזגלו הוסיפה: "די די די, זה לא נורמאלי לחיות ככה! עונש מוות למחבלים ולגרש את המשפחות שלהם עכשיו לסוריה". יובל מעתוק רשמה: "עוד בוקר עצוב. רוצחים את האחים שלנו! 0 סבלנות. אנשים עומדים בפקק ונרצחים, זה פשוט לא יאמן". בהמשך פרסמה מעתוק: "'להיות עם חופשי בארצנו'? מציאות בלתי נתפסת. פיגועים, נרצחים חטופים. מתפללת לבשורות טובות".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מה לא בחרתם בימין בשביל הביטחון ??? מה זה לא הם בשילטון
    יהודיה גאה 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכלל כייף להגיד נשטח את עזה, ניצחון מוחלט, תרימו את בית לחם.איזה כייף?? לא? כל הערבים ייעברו לירדן סוריה לבנון ומצרים אבח כולם, ואנחנו נשאר עם החרדים שהולכים וגדלים ולא תורמים, ועם מתנחלים שחלקם המדפיע רוצה מגינת הלכה...וואו איזה כיף לנו.נכון ??? אחלה מדינה שבעולם.כל מי שלא קרבי רוצה הכל מוחלט..צודק..שהאחרים ימותו...אנחנו רק נדבר..הבנים של ביבי הרי מסתערים ראשונים לנצחון מוחלט .נכון?? פשוט נצחון מוחלט ?? בגירת פאר בדיוק כמו הניה וילדיו..לא ??? אתם תמותו ואנחנו נהנה...מכנף ציון מבתים משיפוץ לישכה משיפוץ בריכה, ממאפרים ספרים, אוכל, עובדי ניקיון תחזוקה ומה לא...והמדפחה עם אבטחה שעולה לנו מיליונים..לא נורא הכסף במרום ךתנועות הנוער עולה שנה בטחון של החייל האמיץ בצפון מיאמי יאיר נתניהו..לא צריך תנועות מוער בשביל מה ??? ונדים בסיכון ? ונוער בסיכון ?? ורווחה ? ויוקר מחיה ? דייור יקר? ונטבחים 1400 וחטופים כ140 5000 פצועים, מאהחמישים אלף מפונים, הצפון כבוש מפונה וגם הדרום...הקטינו לנו את המדינה אבל לביבי וממשלתו הגדילו את התקציב...מה? זה לא טוב ?? הוא דאג לכל זה
    סגור
  • 4.
    אולי נכון למנות שר אמיתי לבטחון פנים
    יובל 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא ליצן עבריין שהיה שוטר רק בתחפושת בפורים
    סגור
  • 3.
    אולי נכון למנות שר אמיתי לבטחון פנים
    יובל 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא ליצן עבריין שהיה שוטר רק בתחפושת בפורים
    סגור
  • 2.
    ציון נפלת לקונספצייה המשיחית
    יובל 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יכנס? לאן? על מה אתה מדבר? תעבור ערוץ
    סגור
  • 1.
    ציון נפלת לקונספצייה המשיחית
    יובל 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יכנס? לאן? על מה אתה מדבר? תעבור ערוץ
    סגור