תרבות ופנאי

הסכומים נחשפים: הזמר מהטיקטוק לוקח 40 אלף שקל להופעה של 40 דקות

הזמר המצליח שהתפרסם דרך הרשת החברתית גובה את הסכום הנאה, לא כולל מע"מ. הוא החל את דרכו בפרסום סרטונים ויראליים שכללו גרסאות כיסוי לשירים שונים. בשנה שעברה הוציא את הסינגל "משהו אמיתי בעיניים", שהיה ללהיט הפריצה. האם המחיר שווה את התמורה?
מערכת ice | 
ששון איפרם שאולוב (צילום מתוך ויקיפדיה)
רבות דובר על התעריפים המוגזמים של אמני ישראל, שנוהגים לגבות מהצרכן הישראלי סכומים מופקעים.  העמוד ten10.news חשף הבוקר (שישי) את תעריף ההופעה של ששון איפרם שאולוב, הזמר המצליח שהתפרסם דרך הרשת החברתית טיקטוק לוקח לא פחות מ-40 אלף שקל, עבור הופעה של 40 דקות בלבד. הסכום אינו כולל מע"מ, מה שמקפיץ את עלויות ההופעה ל-46.8 אלף שקל לערך.
איפרם שאולוב התפרסם החל את דרכו בפרסום סרטונים ויראליים שכללו גרסאות כיסוי לשירים שונים. בשנה שעברה הוציא את הסינגל "משהו אמיתי בעיניים", שהיה ללהיט הפריצה של שאולוב והגיע לחמישייה הפותחת במצעדי הפזמונים. השיר זכה בשנה האחרונה לפופולריות עצומה והפך לאחד מהמושמעים ביותר בתחנות הרדיו, ביוטיוב ובספוטיפיי, וכך הביא את שאולוב ללב המיינסטרים הישראלי. 
 
 
שאולוב מתחזק כמה חשבונות ברשתות החברתיות עם עשרות אלפי עוקבים. לאחרונה שיתף פעולה בשיר "הדם שלי" עם הזמרת אודיה, שבשנה שעברה הופיעה במועדון הפורום בבאר שבע בתעריף של 169 שקל לכרטיס, בעוד ההופעה הסתיימה תוך 45 דקות בלבד, מה שקומם עליה את המעריצים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה