תרבות ופנאי

אביב אלוש בבקשה מיוחדת: "קורא לכל יהודי לקחת 10 שניות מזמנו"

השחקן אביב אלוש משתף פעולה עם מטה משפחות החטופים במסגרת אירוע קריאת שמע הגדול שיחל מחר בכותל המערבי. אביב אלוש: "אני קורא לכל יהודי לקחת 10 שניות מזמנו ולהשתתף בקריאת השמע הגדולה"

מערכת ice |  2
אביב אלוש (צילום טל עבודי)
מחר (חמישי) יתקיים בכותל המערבי אירוע קריאת שמע הגדול של מטה משפחות החטופים. מי שצפוי להנחות אותו הוא לא אחר מאשר השחקן והדוגמן אביב אלוש. האירוע המדובר שיחל מחר ברחבת הכותל בירושלים, מנוהל על ידי מטה משפחות החטופים אשר פועלות במשך חמישה חודשים להחזרת היקירים שנחטפו באירועי הטבח ב-7 באוקטובר ביישובי העוטף על ידי מחבלי חמאס. 
באירוע שישודר בשידור ישיר לכל רחבי העולם צפויים להשתתף מעל 10 מיליון איש. בעקבות כך, מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, מזמין את כלל האוכלוסייה היהודית בארץ וברחבי העולם, לקיים את קריאת שמע הגדולה בתולדת העם היהודי.
האירוע שיחל מחר, יתמקד בזעקה קולקטיבית של כלל עם ישראל ויהדות התפוצות באמצעות תפילה וקריאת שמע ישראל למען החטופים, הנעדרים והחיילים. במסגרת האירוע, רב הכותל ונציגי ונציגות משפחות החטופים והנעדרים יישאו יחד תפילה המונית בנוכחות עשרות אלפי אנשים ברחבת הכותל ובשידור ישיר ובשיתוף קהילות יהודיות ברחבי העולם. הקריאה תתקיים בשעה 17:30 בדיוק, בו זמנית ברחבי הארץ והעולם. 
בסרטון מיוחד, השחקן אביב אלוש מזמין את כלל האוכלוסייה היהודית להצטרף לקריאת השמע למען משפחות החטופים: "אני קורא לכל יהודי לקחת 10 שניות מזמנו ולהשתתף בקריאת השמע הגדולה. זהו רגע של התרוממות רוח,  אחדות ואהבה בין כולנו. כאשר פנו אלי ממטה החטופים הסכמתי מיד כי בכוחם של תפילה ואחדות לפעול בשמיים.  מי ייתן ונכנס לחג הפורים בשמחה גדולה ובשורות טובות". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלוש הסכים להנחות את טקס החרפה של קיש לפני שחזר בו. (ל"ת)
    אחד העם 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    המטיף
    מוטי 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אז מה? עכשיו זה המטיף החדש? אני מציע לכל יהודי שיתעסק בעניניו,בלי מסיונריות ובלי הטפות,אתה רוצה להיות מאמין ולזכות במצוות,עשה זאת בשקט ובדלת אמותיך
    סגור