תרבות ופנאי

מגי טביבי מאוכזבת? זו המגישה שנבחרה לטקס פרס ישראל

בהפקת הטקס החליטו לבחור בלינור אברג'יל, ומסרו הודעה לנציגיה על פני טביבי שגם הייתה מועמדת. צוין כי החוזה טרם נחתם, אבל אברג'יל בדרך לסכם את הפרטים האחרונים. אברג'יל תחבור לאלוש שכבר סגר עם ההפקה, אך גם הוא טרם חתם על חוזה.
מערכת ice | 
מגי טביבי (צילום מסך ערוץ 14)
הפליקלאק של שר החינוך יואב קיש בסאגת הענקת פרסי ישראל, נחתם וכעת יש גם צלע הנשית שנבחרה להנחיית הטקס היוקרתי לצד השחקן אביב אלוש. אחרי שגברה על מגי טביבי במרוץ על התפקיד, מיס עולם לשעבר, השחקנית וכוכבת שנות ה-90' לינור אברג'יל נבחרה להנחיית האירוע המתוקשר שייערך בירושלים, כך על פי פרסום של ynet.
בהפקת הטקס החליטו לבחור באברג'יל, ומסרו הודעה לנציגיה על פני טביבי שגם הייתה מועמדת. צוין כי החוזה טרם נחתם, אבל אברג'יל בדרך לסכם את הפרטים האחרונים. אברג'יל תחבור לאלוש שכבר סגר עם ההפקה, אך גם הוא טרם חתם על חוזה.
 

יש להזכיר כי בחודשים האחרונים מיס עולם לשעבר הייתה בעיקר במשימות הסברה ברחבי העולם, מאז פרוץ המלחמה, כדי להעלות את המודעות ברחבי העולם לפשעי המין של מחבלי החמאס בנשים הישראליות.

אברג'יל כבר מכירה במות מכובדות של טקסים לאומיים, כאשר שימשה בעבר מנחה בטקס ממלכתי והזדמן לה כבר להגיש עם אלוש  ב-2019 את טקס הדלקת המשואות בערב יום העצמאות בהר הרצל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה