תרבות ופנאי

נטע ברזילי תיעדר ממופע הענק: זו המחליפה המפתיעה שנבחרה

בעקבות הניתוח שעברה, לא תוכל להשתתף במופע בזאפה תל אביב ביום שישי הקרוב, ה-29.3, לציון חמש שנים לליין הדראג הישראלי המצליח "וואן נייט אונלי", אבל מחליפה נוצצת כבר יש - שירי מימון
מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום ערן לוי)
לאחר שביום שני האחרון דווח כי הזמרת המצליחה נטע ברזילי הובהלה לבית החולים כדי לבצע ניתוח חירום בעקבות דלקת בתוספתן, והיא סיפרה בגילוי לב לעוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" על ההליך הרפואי והתחושות שעולות בעקבותיו, כעת נודע שהיא לא תוכל להשתתף במופע בזאפה תל אביב ביום שישי הקרוב, ה-29.3, לציון חמש שנים לליין הדראג הישראלי המצליח "וואן נייט אונלי", אבל מחליפה נוצצת כבר יש.
דניאל מריומה, מפיק המופע הסביר למאקו כי המחליפה תהיה שירי מימון: "אנחנו כל כך שמחים שהיא קפצה על ההזדמנות לחגוג איתנו חמש שנים. זה הולך להיות אירוע מאוד מרגש ואנחנו מאחלים לנטע החלמה מהירה".
כזכור, ברזילי סיפרה כי כבר כמה ימים שהיא סובלת מסחרחורת ובחילה כשהיא אוכלת: "שיערתי שאולי אני אלרגית לחלב או שחסר לי ברזל", ציינה בפני עוקביה. אלא שלאחר ביקור אצל רופאת המשפחה, היא הובהלה לניתוח חירום בבית החולים. לאחר שהניתוח בוצע בהצלחה, היום (שלישי) פרסמה הזמרת סדרת סטוריז המתקשרים למצבה הרפואי. 
בסטוריז הראשונים, ציינה ברזילי בפני עוקביה: "שוחררתי מוקדם מדי בקטע מוגזם. מה זה הכאבים האלו, אמאל'ה". בהמשך, פרסמה הזמרת סטורי נוסף ובו חשפה על התחושות המורכבות שעמם היא מתמודדת בימים אלו: אני עצבנית וכאובה מכל התהליכים שנמצאיחם בהולד ונעצרו ומהופעות שבוטלו. אבל אני מנסה לא לחשוב על זה כרגע ולהתעסק בהחלמה".
 ברזילי הודתה לעוקביה ברשת החברתית שגילו אמפתיה למצבה הרפואי המדאיג. "תודה לכולם על ההודעות המרגשות, חשבתי שזה קטן עליי ומסתבר שזה ניתוח כואב לאללה – אמנם ההורים שלי בחו"ל, אבל המשפחה שלי ממש סביבי וחזרתי לבית בהוד השרון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה