תרבות ופנאי

סטטיק נחשף אחרי שהודיע על פרידה: "הוא עושה תרגיל"

סטטיק יצא בימים האחרונים בהכרזה דרמטית, שהודיע על הוצאת אלבום הסולו השני שלו "להרים", וטען כי "חוגגים מסיבת פרידה מהפופ". גורמים בתעשייה לא אהבו את דבריו: "מדובר בתרגיל יח"צ. זו לא פרידה אמיתית". אז מדוע לו להכריז דבר כזה סתם? כל הפרטים לפניכם
מערכת ice |  1
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
סטטיק יצא בימים האחרונים בהכרזה דרמטית, אחרי שהודיע כי הוא מוציא את אלבום הסולו השני שלו "להרים", שייצא כבר ב-9 באפריל. באינסטגרם שלו, חשף הזמר את עטיפת האלבום שבה הוא לובש בגדים שחורים על רקע נוף מסתורי, כשהוסיף וכתב "חוגגים מסיבת פרידה מהפופ".
היום (ראשון) גיל משעלי פרסם ב"מאקו" כי גורמים בתעשיית המוזיקה ממש לא אהבו את דבריו של סטטיק וטענו כי מדובר "בתרגיל יח"צ. זו לא פרידה אמיתית. הוא לא באמת יפסיק לעשות פופ, הוא ידע שזה יגרור כותרות". גורם אחר שהתראיין ב"מאקו" הוסיף וסיפר כי הסיבה לכך היא שבתקופה הזו מוזיקה שהיא יותר שמחה ומקפיצה פחות מתאימה, וכי בעתיד סטטיק יגיד "אחרי הרבה פניות החלטתי לחזור לפופ, קשה לי לאכזב".
 
כזכור, עם חשיפה האלבום החדש כתב סטטיק בחשבון האיסנטגרם שלו: "בגדול רציתי להוציא שני אלבומים בשנה שעברה, והצוות עבד קשה ואשכרה הצלחנו להגיע למצב שזה אפשרי, אבל אז אוקטובר השחור שינה לכל העם שלנו מסלול בפנים. ואחרי כל מה שקרה לנו - השם של האלבום הזה מסמל הרבה יותר מאשר רק את העולם הצר שלי. חוגגים מסיבת פרידה מהפופ".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די הרגת אותנו עם השיווק.תשקיע בשירים טובים, עדיף (ל"ת)
    שומ שום 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור