תרבות ופנאי

רביד פלוטניק והזמרת האהובה היו בזוגיות? החשיפה שמשגעת את הרשת

הזמרת נרקיס פרסמה טיזר לשיר שלה "אמן" שיעלה בקרוב לאוויר העולם כחלק מהאלבום החדש שלה, בו היא מדברת על מערכת יחסים שלה בעבר, והטריפה את הגולשים שמשוכנעים כי מדובר ברביד פלוטניק
מערכת ice | 
רביד פלוטניק (צילום מתוך האינסטגרם)

הזמרת נרקיס פרסמה היום (רביעי) טיזר לשיר שלה "אמן" שיעלה בקרוב לאוויר העולם כחלק מהאלבום החדש של הזמרת האהובה, בו היא מדברת על מערכת יחסים שלה בעבר.

אלא שמהר מאוד, המילים של הטיזר שיגעו את העוקבים שלה ברשת שתהו האם מדובר בלא אחר מאשר הזמר רביד פלוטניק. אז מדוע הגיעה אותה ספקולציה מעניינת? ובכן, בשירה החדש של נרקיס היא אומרת: "ואתה כותב שירים ממלא את האולמות לא אכפת לך בנות נשארת קר ומנוכר תגיד לי איך לא בחרת בי?", כשהיא חותמת במילים: "אתה רגיל כבר לבדידות ולקור אוי כפרה שלי".
 



כידוע, אחד השירים המוכרים ביותר של רביד פלוטניק נקרא "כפרה שלי", בו הוא שר את אותן מילים בדיוק: "אוי כפרה שלי". אז האם נרקמת לנו זוגיות חדשה ומפתיעה מתחת לראדר? ימים יגידו.

כזכור, רק לאחרונה חשפה נרקיס במסגרת האלבום החדש שלה בשם "תשובה?", שעברה תקיפה מינית כשהייתה בת 5 בשיר שנקרא "גן המשחקים". השיר נשמע כך: "ביום הולדת גיל 5 כיבתה את הנרות בגן המשחקים, מי מתעסק לך בתמימות, את לא תביני כלום עדיין... הפעם לא גילתה ולא אמרה בקול והשאירה את הסוד בתוך ארגז החול".  
הזמרת הסבירה: "באלבום הזה אני עושה תשובה מול עצמי, מתוך הבנה שהדרך חשובה, אין לי ולא תהיינה לי תשובות חותכות להכל, אבל אני בשאיפה תמיד להתפתחות אישית ולהתבוננות עמוקה על החיים. ואני מאמינה שאני צועדת אותה בשביל עוד רבים כמוני".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה