תרבות ופנאי

איתי לוי מכריז על היעד המפתיע הבא: "כל יום קצת אחר"

לאחר שלושה מופעי סולד אאוט בהיכל מנורה ובזמן שהלהיט "אין לי מקום אחר" הצליח בענק, איתי לוי חוגג הישג נוסף ומכריז על סיבוב הופעות חדש בקיסריה. איתי לוי: ״ממשיכים בכל הכוח, ארבעה מופעים, כל יום קצת אחר"
מערכת ice |  2
איתי לוי (צילום אינסטגרם,פלאש 90)
הזמר המצליח איתי לוי מכריז על סיבוב הופעות חדש בקיסריה אשר כולל 4 מופעים. לוי, שרגיל לככב במצעדי תחנות הרדיו, ממשיך להוכיח לכולנו כי השמיים הם הגבול. אחרי שלושה מופעי סולד אאוט בהיכל מנורה ובזמן שהלהיט שלו "אין לי מקום אחר" מככב בראש מצעדים ושובר את הרשתות החברתיות, כעת כובש שופט תוכנית המוסיקה "הכוכב הבא לאירוויזיון" והזמר המצליח איתי לוי, את קיסריה. 
לוי, שהתרגש מההישג הענק, הגיב לסיבוב ההופעות החדש בקיסריה: ״ממשיכים בכל הכוח, ארבעה מופעים, כל יום קצת אחר". לוי המשיך בדבריו והתייחס לחטופים והחטופות המוחזקים בשבי חמאס בימים אלו: "לא נסלח ולא נשכח את האחיות והאחים שלנו ונתפלל לחזרתם במהרה בימינו אמן. עם ישראל חי - את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק".
כזכור, איתי לוי התארח לאחרונה בתוכנית "מונית הכסף", שאותה מגיש עידו רוזנבלום. הזמר המפורסם שהצליח לענות על רוב השאלות נכונה, זכה בפרס בגובה 10,000 שקל יחד עם הזמרת מארינה מקסימיליאן בלומין. בעקבות כך, השניים החליטו לתרום את הסכום המכובד לעמותת "עטופים באהבה ICF", שהוקמה לאחר אירועי ה-7 באוקטובר למען יתומי ויתומות המלחמה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זה בכלל איתי די נו
    יוסף בכתונת הפסים 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רואה את האיתי מסתובב לצד שני אותו חקיין של אייל גולן והמלונות מעיד על התרבות שלנו פשוט דוחה
    סגור
  • אחד הזמרים הגדולים בישראל
    שני 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די לקנאה. לפרגן לא מזיק
    סגור