תרבות ופנאי

טליה עובדיה ושחף רז התארסו: זו השמלה המפוארת שלבשה הכוכבת

לאחר שריגשו אלפי צופים בתוכנית הריאליטי "האח הגדול" והכריזו על תאריך לחתונה, כעת מעניקים בני הזוג טליה עובדיה ושחף רז הצצה לטקס החינה המיוחד שהופק במיוחד עבורם
מערכת ice |  1
שחף רז וטליה עובדיה (צילום מסך רשת 13)

כוכבי "האח הגדול", טליה עובדיה ושחף רז, אשר הכירו לראשונה בתוכנית הריאליטי, חושפים הצצה לטקס החינה המסורתי שהופק במיוחד עבורם אשר מסמל את המעבר החד מחיי הרווקות לחיי הנישואים. 

על טקס החינה, העיצוב והתלבושות המסורתיות אחראית לא אחרת מאשר ״כנרת חינה״ שידועה בהפקת אירועי חינה יוקרתיים בדגש על הפרטים הקטנים והחוויה האוריינטאלית. בני הזוג בחרו לקיים את טקס החינה המיוחד, שהתקיים היום (שישי), באופן מצומצם אשר אליו הגיעו משפחה וחברים קרובים בלבד.

(צילום: פרטי)

בני הזוג התאימו את עיצוב טקס החינה ליום שישי ובכך הוחלט כי סגנון האירוע יתאפיין בסממנים של קבלת שבת. לאחר שבחודש יולי האחרון הכריזו כי הם מאורסים, בחודש מרץ דווח כי אירוע החתונה של השניים יתקיים ב-16 באפריל בשלושה אולמות אירועים שממוקמים במתחם מיוחד ששכרו בראשון לציון.  מלבד העובדה כי כל אולם אירועים יעוצב בסגנון אחר, בני הזוג הצעירים הזמינו לחתונה המושקעת למעלה מ-1,000 אורחים. 
נראה כי העונה האחרונה של תוכנית הריאליטי התאפיינה בלא מעט שידוכים מוצלחים. מלבד מערכת היחסים היציבה של טליה עובדיה ובן זוגה, אשר צפויים להתחתן בקרוב, במרץ האחרון כוכבי "האח הגדול" אליאב טאטי ובר כהן נישאו אחד לשנייה בחתונת ענק שבה נכחו הכוכבים דיאן שוורץ, עינב בובליל, אורי נגר, הצל, נתנאל רודניצקי, אליקו כהן, קורין גדעון ונוספים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זוג נדיר ,מזל טוב ענקי (ל"ת)
    גיא 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור