תרבות ופנאי

ליאור נרקיס בהלם: מדוע דיסקונט העלימו אותו מהקמפיין?

לאחרונה עלה לאוויר קמפיין הלוואות חדש של בנק דיסקונט בהשתתפות הפרזנטורית רותם סלע. אלא שמי שהיה אמור להופיע בו גם (אך נחתך) - הוא לא אחר מאשר ליאור נרקיס. אז מה הסיבה שהוא לא מופיע בפרסומת, ומה הקשר למלחמת חרבות ברזל?
מערכת ice |  1
ליאור נרקיס (צילום טל עבודי)
לאחרונה עלה קמפיין חדש של דיסקונט בהשתתפות הפרזנטורית הוותיקה רותם סלע, אלא שהפעם היה אמור להצטרף אליה גם הזמר ליאור נרקיס, שניתן לשמוע את שירתו בקמפיין אך הוא עצמו אינו מככב בו. אז מה הסיבה שנרקיס לא הופיע בפרסומת, ומה הקשר למלחמת חרבות ברזל?
כפי שהתפרסם לראשונה ב-mako, מי שהיו אחראיים על קמפיין ההלוואות החדש של הבנק ברקע המלחמה הוא משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, שהחליטו לחתוך את נרקיס תוך כדי עבודות העריכה, על אף שהגיע ליום הצילומים. הסיבה האמיתית היא שהקטע בו השתתף היה שמח מדי ולא התאים למצב, מה שגרם לפרסומת להתקצר
. 
מדיסקונט נמסר בתגובה: "במהלך עריכת הפרסומת, עלה כי סצנת החתונה בה השתתף ליאור נרקיס אינה תואמת את האווירה הציבורית העכשוויות, ולכן הוחלט לבצע שינויים ביחס לתסריט".
נזכיר כי עם פרוץ המלחמה, הזמר ליאור נרקיס עמד בראש מיזם מיוחד שקיים חתונות ללוחמים ולוחמות, שחתונתם בוטלה עקב המצב. המיזם גייס עשרות מתנדבים ועמד בשיתופי פעולה עם עמותות. לקחו בו חלק אמנים, שחקנים וסטנדאפיסטים, כולם עשו זאת בהתנדבות מלאה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היו לנ"ל כמה התבטאויות חריגות שהעם לא קיבל בקלות. (ל"ת)
    לך! 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור