תרבות ופנאי

עידן עמדי התבשר על זכייה: "אור קטן בכל החושך"

עידן עמדי התבשר אמש כי סרט בו השתתף, "כביש הסרגל", זכה במקום הראשון בפסטיבל הסרטים "ריימס פולר" בצרפת. "אור קטן בכל החושך. לחיי ההרפתקאות שבדרך", כתב עמדי 
רוני שיינר |  1
עידן עמדי (צילום פלאש 90)
אמש, בזמן המתקפה של איראן כלפי ישראל, התבשר עידן עמדי כי סרט בו השתתף, "כביש הסרגל", זכה במקום הראשון בפסטיבל הסרטים "ריימס פולר" בצרפת. 
עמדי פרסם לפני זמן קצר סטורי באינסטגרם, בו כתב: "אתמול בערב, בין טיל לכטב"מ, התבשרנו על הזכייה". עמדי המשיך וכתב: "זכיתי לשחק בסרט לצד טלי שרון יוצאת הדופן, ותחת ניצוחה של הבמאית מיה דרייפוס המדהימה שנכנסה לליבי. אור קטן בכל החושך. ולחיי ההרפתקאות שבדרך. תודה".

הסטורי שפרסם עידן עמדי (אינסטגרם)
עמדי ממשיך בימים אלה בהליך השיקום אותו התחיל לאחר ששוחרר מאשפוז, בעקבות פציעתו הקשה בעזה. בחודש מרץ האחרון קיבל עמדי פניה מהוועדה הציבורית לבחירת משיאות ומשיאי המשואות, להדליק משואה בטקס הדלקת המשואות ה-76 של מדינת ישראל. 
לאחר ימים בהם שקל את הנושא, חזר עמדי עם תשובה שלילית ושיתף: "אין כבוד גדול מזה אבל לא אוכל לצערי לקבל את הכבוד הזה השנה. כל כך הרבה גיבורים גילינו מאותה שבת שחורה, חלקם היו לוחמים שלי בעבר או במלחמה הנוכחית. השנה אישאר בביתי ואתייחד עם זכרם כמו רבים בעם ישראל. אבל גם אזכור את הנס שנקרא 'מדינת היהודים'. לאחרונה אני מבין את הנס הזה לעומקו. אני מקווה שאולי בעתיד תינתן לי הזכות להשיא משואה בזכות המילים שאכתוב ולא בגלל גבורת מלחמה".  

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם הוא לא היה נשוי הייתי מתחתנת איתו
    גלי 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איזה בחור מיוחד אתה עמדי. שמור על עצמך
    סגור