תרבות ופנאי

עידן עמדי סירב להדליק משואה ביום העצמאות: "השנה אשאר בבית"

כפי שפורסם לראשונה ב-ice, הזמר עידן עמדי קיבל הצעה רשמית להדליק משואה בטקס יום העצמאות שיתקיים במאי הקרוב. עם זאת, הזמר פרסם פוסט באינסטגרם ובו הבהיר כי נאלץ לסרב לכבוד, אך מקווה כי הזכות תינתן לו בעתיד "בזכות המילים שאכתוב, ולא בזכות המלחמה"
מערכת ice |  3
עידן עמדי (צילום מסך קשת 12)
כפי שפורסם לראשונה ב-ice, הזמר והיוצר עידן עמדי (36) קיבל פניה מהוועדה הציבורית לבחירת משיאות ומשיאי המשואות, להדליק משואה בטקס הדלקת המשואות ה-76 של מדינת ישראל, שייערך בערב יום העצמאות בהר הרצל. עם זאת, היום (רביעי) הוא העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "אין כבוד גדול מזה, אבל לא אוכל לצערי לקבל את הכבוד הזה השנה".
"בכל מקום אליו הגעתי ברצועה, בש׳גאעיה או חאן יונס, פגשתי במבטים המומים, חלק מהלוחמים שאלו אותי בפליאה ׳מה אתה עושה פה?׳ משהו בתמונה לא הסתדר להם", פתח עמדי את הפוסט. "על חלקי במלחמה הזו מתישהו אדבר, אני גאה בבחירות שעשיתי. מהרגע הראשון היה לי ברור יותר מתמיד שהפעם אני נלחם על עתיד ילדיי, יעלי ויהונתן, והדבר היה מחזק אותי ועוזר לי לחזק אחרים גם במקומות החשוכים ביותר".
 
בהמשך כתב כי בתקופה האחרונה כלי תקשורת רבים פנו אליו בנוגע לפניה שקיבל מהוועדה לבחירת משיאות ומשיאי המשואות, אך בסופו של דבר החליט לסרב. "השנה אשאר בביתי ואתייחד עם זכרם כמו רבים בעם ישראל. אבל גם אזכור את הנס שנקרא ׳מדינת היהודים׳". לסיכום, הזמר מודה לכל מי שהמליץ עליו וללוחמים שנפלו בעת ההגנה על מדינת ישראל. "שנזכה להיות ראויים לאורם כי בזכותם תפארתנו, ולחיי העם הזה. כמה טוב שהוא כזה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אופנת הדלקת המשואות ע"י סלבס שהנהיגה רגב בזוי. (ל"ת)
    תכלס 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עידן עמדי
    רוני 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן הזמר עידן עמדי הגן עלינו בשירות שלו אבל התקשורת איבדה פרופורציות בקשר אליו, הלו...... עידן עמדי הוא חלק מהרבה מאד חיילי מילואים שעזבו בית ועבודה ומשרתים במילואים, אז מספיק להתייחס רק לאחד תפרגנו לכל חיילינו!!!
    סגור
  • 1.
    צודק לגמרי
    עירית 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טקס המשואות השנה זה חוסר טעם בהתגלמותו לאור המצב. אין שום מקום לחגיגה בינתיים . תודה עמדי על התגובה האמיתית והאוטנטית שלך
    סגור