תרבות ופנאי

בזכות המתקפה האיראנית? עדן גולן מזנקת בטבלת ההימורים

אחרי תקופה ארוכה במקום התשיעי בטבלת ההימורים, אחרי מתקפת הכטב"מים שהופנתה מאיראן כלפי ישראל, טבלת ההימורים מגיבה ועדן גולן תופסת מקום חדש
שירה יום טוב | 
עדן גולן (צילום יוטיוב/ כאן 11, shutterstock)
אחרי שלושה שבועות במקום התשיעי בטבלת ההימורים, עדן גולן מתחזקת ועולה מקום אחד, במה שנראה כמו תגובה אוהדת לישראל בעקבות מתקפת הכטב"מים האיראנים שאיימה על המדינה במוצא השבת.
כעת נציגת ישראל עדן גולן ושירה "הוריקן", ממוקמים במקום השמיני, חיזוק משמעותי בעיקר בגלל העובדה שהמקום התשיעי עומד בסכנת יציאה מהעשירייה הפותחת עם התחזקותן של מתמודדות אחרות. חמישה שבועות אחרי שהושק שיר האירוויזון, בסך הכל מיקומה של ישראל יציב יחסית. אמנם קשה לצפות לעלייה משמעותית או לתוצאות אמת שונות דרמטית מהתחזיות, ויחד עם זאת, השמירה על המקום בעשירייה היא הישג בפני עצמו לאור דעת הקהל העולמית נגד ישראל בתקופה הזו.
האירוויזיון יתפרס על שלושה ימים מרכזיים, כאשר חצי הגמר מפוצל כבכל שנה לשני תאריכים והשנה יהיה בשביעי ובתשיעי במאי. השתתפותה של ישראל בחצי הגמר השני, והגמר הגדול שייערך ב-11 למאי ישודר בשידור חי בכאן 11.
 
סדר השירים בחצי גמר האירוויזיון קובע ש'הוריקן' של עדן גולן יהיה שיר מספר 14 בחצי הגמר השני, כאשר מלטה תהיה השיר הראשון, שיפתח את התחרות, אלבניה אחריה, יוון שלישית, שוויץ רביעית, צ'כיה זכתה להיות מספר 5 ואחריה צרפת. אוסטריה, דנמרק וארמניה תופסות את שירים 6-8 ולטביה תשיעית.
ספרד אחריה, סן מרינו בהמשך ואז מגיעות גאורגיה, בלגיה ואסטוניה שמקדימות את עדן גולן ה-14 כאמור. נורבגיה זכתה להיות שיר מספר 15 ובריטניה תנעל את התחרות של חצי הגמר עם שיר מספר 16.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה