תרבות ופנאי

השחקנית האהובה הלכה לעולמה בגיל 75: "הפסידה במאבקה בסרטן"

השחקנית האמריקנית מג בנט הלכה לעולמה בגיל 75 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בהפסד שפורסם לראשונה בלוס אנג'לס טיימס, נכתב כי היא "הפסידה במאבק במחלה, היא עבדה עד הסוף במסירות עם ילדים, והתרכזה רבות במשפחתה ובחבריה הקרובים"
מערכת ice | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מג בנט, אחת השחקניות והתסריטאיות הגדולות בארה"ב, הלכה לעולמה בגיל 75 לאחר מאבק במחלת הסרטן. ההספד שלה פורסם לראשונה ב-21 באפריל בלוס אנג'לס טיימס, ופיאר את הקריירה שלה בשחקנית וכותבת של אופרת הסבון "צעירים חסרי מנוח".
בהפסד נכתב: "מג הפסידה במאבקה בסרטן. עד הסוף היא עברה במסירות עם ילדים, כתבה והתרכזה רבות במשפחתה וחבריה הקרובים והרחוקים". בנט נולדה בלוס אנג'לס ב-4 באוקטובר 1948. היא זכתה בפרס האמי על כתיבת התסריט לסדרה המצליחה "בית החולים הכללי" ב-1995. כמו כן, זכתה לשלושה פרסים יוקרתיים בתחום הכתיבה עבור אותה התוכנית ב-1994 ו-1997.
 
בין היתר עסקה בעבודות דוגמנות, אך הפריצה האמיתית שלה הייתה במחזמר " Godspel" שעלה בברודווי. בשנות ה-80 גילמה את ג'וליה ניומן בסדרה "צעירים חסרי מנוח", שזכתה ליותר מ-10 אלף פרקים מאז שיצאה ועד היום. בנט הותירה אחריה את בעלה, שתי בנות חורגות וארבעה נכדים רוברט גוזה ג'וניור, אותו פגשה במהלך הקריירה שלה. עם פרסום ההודעה, מעריציה ספדו לה ברשתות החברתיות וחלקו עימה כבוד אחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה