תרבות ופנאי

קניה ווסט מדבר על השקת אולפן לסרטי מבוגרים - "Yezzy"

נראה שעידן הדת של הראפר השנוי במחלוקת הסתיים רשמית, כשמקורבים לווסט עדכנו כי הזמר מדבר על לסגור עסקה ולהשיק אולפן בידורי של סרטי מבוגרים בשם: "Yezzy Porn"
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)
"הוא זרק את הרעיון כבר בעבר, נראה שהוא מת לעשות את זה", מסר נציגו של ווסט ל-TMZ. בנוסף: "ווסט היה בקשר עם בעלה לשעבר של כוכבת סרטי מבוגרים, סטורמי דניאלס, מייק מוז, מפיק סרטים בתעשיית הסרטים המבוגרים כדי לשמש כראש הפרויקט החדש שלו", הוסיף נציגו של הראפר.
הפרויקט החדש של ווסט עשוי להפתיע רבים, אולם הודה הראפר בעבר כי פורנו הוא זה ש"הרס" את הנישואים עם גרושתו, קים קרדשיאן, היתה ווסט בן ה-46 חולק 4 ילדים. "הוליווד היא בית בושת ענקי, הפורנוגרפיה הרסה את המשפחה שלי", כתב ווסט בעמוד האינסטגרם שלו בספטמבר 2022 והמשיך: "אני מתמודד עם ההתמכרות שאינסטגרם בעצמה מקדמת".
 
עם זאת, ההתמכרות של ווסט נחשפה עוד קודם, כאשר סרטון שלו יצא מראה למנהלי "אדידס", סרט פורנו במהלך פגישה עסקית: "זה סרט פורנו?", שאל אחד האנשים בישיבה, ווסט השיב: "כן". בנוסף, יצא דו''ח של הרולינג סטון לפיו זוכה הגראמי, היה מראה לעובדי "Yeezy", תמונות עירום של קים. 
 
כמו כן, הראפר מצד אחד אוהב לעצב לאשתו הנוכחית, ביאנקה סנסורי, בגדים שקופים ופרובוקטיביים, לצלם ולהעלות לרשתות החברתיות.  ומצד שני, לא היה רוצה שגרושתו ושבנותיו יצטלמו בצורה חושפנית: "הרגשתי שיש הרבה שימושים שעברו את הגבול מבחינה מינית, דברים שלא הייתי רוצה לראות את את אשתי ולא את הבנות שלי, עושות בשביל למכור מוצר", אמר ווסט במהלך ראיון ב-2022 לרשת פוקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה