תרבות ופנאי

גיא הוכמן מסעיר את הרשת: "חלשים - אין גבול לטמטום"

על רקע החלטת הקבינט הביטחוני לקבל את הצעת נתניהו כי מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בכלא, גיא הוכמן יצא במתקפה חריפה נגד מקבלי ההחלטות: "החלטת הקבינט כעת היא תקיעת סכין בלבבות של כולנו. חלשים"
מערכת ice |  1
גיא הוכמן (צילום יח"צ)
כוכב הרשת והסטנדאפיסט גיא הוכמן, אשר עלה לכותרות במלחמה הנוכחית בשל סרטוניו המשעשעים, התייחס לפרסום הנוגע להצעה של ראש המודיעין המצרי לרמטכ"ל ולראש שב"כ.
על פי ההצעה, כל החטופים ישוחררו תמורת סיום המלחמה, לפיה ישראל לא תיכנס לרפיח ותסכים להפסקת אש בת שנה אשר תכלול הכרזה של מימוש מהלך להקמת מדינה פלסטינית.
בעקבות כך, הוכמן החליט להביע את דעתו בנושא ברשת החברתית "אינסטגרם" וכתב: "ברור, תרצחו את ילדינו, תאנסו את נשותינו ובתמורה – תקבלו מדינה. לא עושים עסקים עם נאצים. מחסלים אותם".

(צילום: guy_niceguy@)
הוכמן, אשר ידוע כאחד אשר לא מסתיר את דעותיו הפוליטיות ולא מתבייש בהן, מתח ביקורת חריפה על מקבלי ההחלטות בקבינט הביטחוני. זאת בשל הפרסום כי הקבינט אישר את הצעת ראש הממשלה שקובעת כי מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בכלא.
הוכמן זעם על אותה החלטה של מקבלי ההחלטות וכתב: "אחינו ואחיותינו עוברים אונס ופגיעות מיניות, הרעבה והתעללות ולא זוכים לקבל תרופות ומחבלי הנוח'בה בני השטן, בנוסף לתנאים המפנקים, יזכו בביקורים ופינוקים. אין גבול לטמטום".

(צילום: guy_niceguy@)
הוכמן המשיך לתקוף את הקבינט הביטחוני על החלטתם לקבל את הצעת נתניהו וכתב: "אין פה אפילו אלמנט אסטרטגי. לפני 3 חודשים התחייב ראש הממשלה שנציגי הצלב האדום יבקרו את החטופים. החלטת הקבינט כעת היא תקיעת סכין בלבבות של כולנו. חלשים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק...
    יענקלה 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כעת אני בספק אם ננצח במלחמה. ראש הממשלה הסחיט והלחיץ לא יודע מהו ניצחון. באף מבצע שלנו בעזה לא ניצחנו כשביבי בראש. ביבי הוא איש הקונספציה על מלא.
    סגור