תרבות ופנאי

מור ממן חושפת בכאב: "שלח אליי ידיים, הרגשתי שאני מאבדת אותי"

מלכת היופי לשעבר חשפה בתוכנית "כמעט שבת שלום" כי היא חוותה הטרדה מינית במסיבה שהלכה אליה, כמה ימים לפני ה-7 באוקטובר, וכי זה היא אחד האירועים שגרמו לה לחזור בתשובה. "הרגשתי שהגעתי אל השיא ואין יותר לאן לרדת"
מערכת ice | 
מור ממן (צילום אינסטגרם/ מור ממן)
מור ממן, דוגמנית, אשת עסקים ומלכת יופי בדימוס, התקרבה לדת והחלה תהליך של חזרה בתשובה לפני שמונה שנים. בריאיון לתוכנית "כמעט שבת שלום" של קשת 12, ממן התייחסה לרגע הסופי בו החליטה לחזור בו תשובה, ואף סיפרה על אירוע מטריד במיוחד שנאלצה לחוות. "הרגשתי שאני מאבדת את עצמי, שזה לא קשור לנשמה שלי", אמרה.
מלכת היופי לשעבר סיפרה כי יומיים לפני מתקפת ה-7 באוקטובר היא יצאה למסיבה עם חברות, ואחד הבליינים שהקיפו אותה שלחה לעברה ידיים "בצורה מזעזעת". ממן שיתפה: "הרגשתי שהגעתי אל השיא שלי ואין יותר לאן לרדת, אז ביקשתי מהשם לחזור בתשובה".
 
בעבר הדוגמנית התייחסה לשינוי שהיא עוברת בחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה לעוקביה: לא הרבה יודעים עלי, אני לא באתי מבית דתי. לפני שמונה שנים כשהתחלתי להתחזק באמונה, לקחתי על עצמי צניעות באומן בציון של רבנו הקדוש רבי נחמן. מודה, הצניעות החזיקה בדיוק חודשיים. כי לא הבנתי את מה שאני מבינה היום, וכמה שזה משמעות. היום אני מבינה שהצניעות זה מלכות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה