תרבות ופנאי

נטלי דדון משתפת בהלם: "לא ידעתי איפה לקבור את עצמי מרוב טירלול"

המשפיענית ביקרה אוניברסיטאות ארה"ב במטרה להרצות לסטודנטים ולהציג את הצד הישראלי, אך נתקלה בישראלית אשר לדבריה של דדון, מרצה על כך שישראל היא מדינת אפרטהייד שמחזיקה אלפי שבויים בכלא. "פשוט שברה לי את הלב, כמה תסכול", כתבה
מערכת ice |  1
נטלי דדון (צילום יחצ)
נטלי דדון היא לא רק דוגמנית ומשפיענית רשת ישראלית, אלא היא גם לוקחת חלק פעיל בזירת ההסברה הבינלאומית ברקע מלחמת חרבות ברזל. כחלק מהמסע שלה, היא יצאה לבקר קמפוסים בארה"ב במטרה לשנות את דעת הקהל, אלא שבמהלך הביקור היא נתקלה בקושי מכיוון לא צפוי לחלוטין.
דדון פגשה ישראלית אשר מרצה לסטודנטים על כך שישראל היא מדינת אפרטהייד שמחזיקה אלפי שבויים בכלא. "פשוט שברה לי את הלב. לא ידעתי אפילו לקבור את עצמי מרוב טירלול, העיקר שאת ההרצאה שלי ביטלו. כמה תסכול".
 
לאחרונה המשפיענית שיתפה כי היא שגילתה שעמוד האינסטגרם שלה, המשמש אותה בעיקר להסברה, נמצא תחת מתקפה חריפה: "טוב קמתי היום להתקף לב כן? מתעוררת בבוקר, חלום של כל משפיען – מיליון עוקבים. אממה, נכנסתי לראות ואני מכירה את השיטה הזאת, מישהו קונה לכם עוקבים ואז יותר קל להפיל את החשבון".
"אם מישהו יודע מה עושים", ביקשה דדון עזרה והמשיכה: "העברתי את החשבון לפרטי כרגע כדי לנסות להגן עליו, כפי שייעצו לי לעשות. בכל מקרה, מתקפת בוטים מטורפת על החשבון שלי. אתם יכולים לחזק את החשבון, אם תוכלו לאזן איך שהוא בכל פעולה בתוך החשבון, לייקים, שמירות, לבקש לעקוף, העיקר שהחשבון שלי לא ייפול".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמו מחלה!!!!
    אנצי! 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיפשות זה מחלה מדבקת.מה לעשות שאנשים מעדיפים שקר פשוט מאשר אמת מורכבת- אלכסיס דה טוקוויל!!!!
    סגור